Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تیزر فیلم Solo: A Star Wars Story محتوای داستانی بیشتری در خود دارد

تنها کمی بیش از یک ماه تا تاریخ انتشار فیلم Solo: A Star Wars Story باقی مانده است و دیزنی مشغول گرم کردن بازار برای فروش موفق آن است. هم‌اکنون تیزر جدیدی برای این فیلم منتشر شده است که در آن شخصیت‌های محبوب این فیلم مانند هان، چوباکا، لاندو و دیگران حضور دارند.

این تیزر بهترین و کامل‌ترین نگاهی است که تاکنون توانسته‌ایم به بازیگر نقش هان سولو، یعنی آلدن اهرنریش بیاندازیم. او پیش از این در فیلم Hail, Caesar بازی کرده بود. در این ویدئو بالاخره توانستیم ببینیم که او چه تغییرات منحصربه‌فردی را در شخصیت هان ایجاد می‌کند. تاثیراتی که شخصیت کاریزماتیک او بر روی هان می‌گذارد در داستان این فیلم که درباره‌ی زندگی قبلی این شخصیت است موثر خواهد بود. بخش عمده‌ای از این تیزر که به تازگی منتشر شده است درباره‌ی رابطه‌ی هان با چوباکا بوده است. نقش چوباکا را جوناس سوتامو بازی خواهد کرد.

برای تماشای آخرین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story به این لینک مراجعه کنید.

همان‌طور که شاید خود شما هم متوجه این موضوع شده باشید، این تیزر شامل تصاویری می‌شود که در آخرین تریلر منتشر‌شده از فیلم Solo: A Star Wars Story هم استفاده شده بود. در کنار این تصاویر، صحنه‌های جدیدی نیز به نمایش درآمده‌اند.

از جمله دیگر بازیگرانی که در این فیلم به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند می‌توان به دونالد گلوور در نقش لاندو اشاره کرد. امیلیا کلارک (بازیگر سریال بازی تاج و تخت)، وودی هرلسون و فیبی والر-بریج نیز از دیگر هنرمندانی هستند که در این فیلم شاهد بازی آن‌ها خواهیم بود. کارگردان این فیلم ران هاوارد بوده است که پیش از این موفق به دریافت جایزه‌ی اسکار نیز شده است. او پس از اخراج شدن فیل لرد و کریس میلر، به جای آن‌ها استخدام شده بود.

فیلم Solo: A Star Wars Story قرار است تا در تاریخ 25 می روی پرده‌ی سینما‌ها برود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.