Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

God of War پلی استیشن ۴ حالا بهترین بازی انحصاری این کنسول از نظر منتقدین است

0

مدت زیادی از انتشار نقدها و نمرات بازی God of War پلی استیشن 4 نمی‌گذرد. این بازی که حالا با میانگین نمرات فوق‌العاده‌ی 95 از بیش از 80 نقد معتبر در سایت متاکریتیک به عنوان یک بازی شاخص شناخته می‌شود، به عبارتی بهترین عنوان انحصاری این کنسول از زمان عرضه است. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

با وجود این‌که بازی The Last of Us Remastered نیز با میانگین نمرات 95 در کنار God of War پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد، اما تعداد نقدهای ثبت شده برای خدای جنگ بیشتر بوده و این بازی توانسته از 89 نمره‌ی کسب شده چنین میانگین خارق‌العاده‌ای را به ثبت برساند. این در حالی است که The Last of Us تنها 69 نقد دارد. رتبه‌ی بعدی بهترین بازی‌های انحصاری پلی استیشن 4 از نظر منتقدین متعلق به Uncharted 4: A Thief’s End است که با نمره‌ی 93 در جایگاه سوم قرار می‌گیرد.

این نمرات بازی God of War را به بهترین بازی انحصاری پلی استیشن 4 تبدیل می‌کنند. این در حالی است که بهترین بازی پلی استیشن 4 تا این لحظه عنوان GTA V است که با میانگین نمرات 97 در جایگاه اول جا خوش کرده و بعید است به این زودی‌ها یک بازی بتواند آن را متزلزل کند.

بازی «خدای جنگ» پلی استیشن 4 مدت‌ها به عنوان بازی مورد انتظار همه شناخته می‌شد و حالا در اختیار بازی‌کنندگان قرار می‌گیرد. این بازی بر خلاف همیشه کریتوس را از یونان و مبدا داستان‌های اساطیری‌اش به شمال می‌کشاند و وارد اساطیر نورث می‌کند. جایی که پسرش «آترئوس» حضور دارد و نقش پررنگی در داستان بازی ایفا خواهد کرد.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.