Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی مرد عنکبوتی دو کتاب مرتبط خواهد داشت

0

قرار است که دو کتاب برای بازی مرد عنکبوتی ساخته‌ی استودیو اینسامنیاک منتشر شود که یکی از آن‌ها درواقع پیش‌درآمدی بر اتفاقات بازی خواهد بود.

بر اساس اخبار، کتاب رمان بازی مرد عنکبوتی قرار است Spider-Man: Hostile Takeover نام داشته باشد و قرار است که به صورت مستقیم، به ابتدای بازی متصل شود. تمرکز این داستان روی نقشه‌های کینگ‌پین برای تحت کنترل درآوردن نیویورک خواهد بود و در آن شخصیت‌های متعددی مانند شاکر، جی جونا جیمسون و مری جین واتسون حضور خواهند داشت.

برای تماشای تریلر گیم‌پلی بازی مرد عنکبوتی و بررسی شیوه‌های مبارزه‌ی او، به لینک‌های مربوطه مراجعه کنید.

در این رمان همچنین به روابط میان شخصیت‌ها و جزئیات دیگری نیز پرداخته می‌شوند که ادامه‌ی آن‌ها را در بازی شاهد خواهید بود. نویسنده‌ی رمان Hostile Takeover دوید لیس خواهد بود و Titan Books مسئولیت انتشار آن را بر عهده داشته است. برای عرضه‌ی این کتاب تاریخ 21 آگوست در نظر گرفته شده است.

دومین کتاب مرتبط با این بازی، درواقع کتاب نقاشی‌های آن است که Spider-Man: The Art of the Game نام دارد. در این کتاب نقاشی‌هایی از لباس‌های مرد عتکبوتی، شهر نیویورک و موارد بسیار زیاد دیگری وجود دارند. ناشر این کتاب هم مجددا Titan خواهد بود.

در مطلبی که تایتان به مناسبت اعلام این دو کتاب منتشر کرده، این‌طور گفته شده است:

این کتاب دارای تصاویری از مرد عنکبوتی است که تاکنون دیده نشده است. این تصاویر شامل لباس و تجهیزات او، نسخه‌ی مارول از شهر زندگی‌اش یعنی نیویورک، و شخصیت‌های منفی که در برابر او قرار می‌گیرند خواهد شد. طرفداران با کمک این کتاب می‌توانند راجع به هر بخشی از بازی که بخواهند اطلاعات به دست بیاورند. این اطلاعات شامل طراحی‌های اولیه، طراحی‌های آزمایشی و طراحی‌های مفهومی نهایی بازی می‌شود.

کتاب Spider-Man: The Art of the Game قرار است تا در تایخ 11 سپتامبر وارد بازار بشود. این تاریخ تنها چندروز پس از تاریخ انتشار بازی مرد عنکبوتی برای کنسول پلی‌استیشن 4 در تاریخ 7 سپتامبر خواهد بود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این بازی، خرده‌تراکنش نخواهد داشت.

منبع IGN

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.