Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ برگزاری کنفرانس یوبی‌سافت در E3 2018 مشخص شد

0

یوبی‌سافت تاریخ برگزاری کنفرانس خود در جریان E3 سال 2018 را اعلام کرد. کنفرانس یوبی‌سافت در تاریخ 11 جون برگزار خواهد شد. اگر شما هم‌وطنان عزیز نیز علاقه دارید که این مراسم را به صورت زنده تماشا کنید، می‌توانید برای تاریخ 22 خرداد، ساعت 00:30 بامداد به وقت ایران برنامه‌ریزی کنید.

یوبی‌سافت اطلاعات بیشتری به‌جز ساعت و تاریخ این کنفرانس در اختیار قرار نداده است، اما احتمال معرفی بازی Watch Dogs 3 در این کنفرانس وجود دارد. همچنین احتمال معرفی یک بازی Splinter Cell جدید نیز آن‌چنان دور از انتظار نیست.

در ماه دسامبر سال 2017، یوبی‌سافت در جریان ملاقات با سرمایه‌گذاران خود گفت که قرار است چهار بازی بزرگ را در سال مالی 2019 منتشر کند. این بازه‌ی زمانی از اول آوریل سال 2018 آغاز شده است و تا تاریخ 31 مارس 2019 ادامه خواهد داشت. طبق حرف‌هایی که زده شده است، یکی از این چهار بازی، یک عنوان جدید خواهد بود و سه بازی دیگر متعلق به فرنچایز‌های مطرح هستند.

از یوبی‌سافت انتظار می‌رود که علاوه بر معرفی بازی‌های جدید، درباره‌ی برنامه‌های خود برای انتشار محتوای جدید بازی‌های The Division، Ghost Recon، Wildlands و Rainbow Six Siege نیز صحبت کند. البته از آن‌جایی که بازی The Crew 2 نیز قرار است در تاریخ 29 جون عرضه شود، باید انتظار حضور آن در برنامه‌های یوبی‌سافت را نیز داشته باشید.

در جریان E3 سال گذشته، شیگرو میاموتو به همراه مدیر ارشد اجرایی یوبی‌سافت، ایوس گیلموت، روی صحنه رفتند تا بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle را رونمایی کنند. یوبی‌سافت همواره همکاری نزدیکی با نینتندو داشته است و به همین خاطر می‌توانید انتظار داشته باشید که بازی‌های پیش‌رو برای نینتندو سوییچ نیز در جریان این کنفرانس معرفی شوند.

از جمله اتفاقات دیگری که در E3 2017 رخ داده بود، معرفی بازی جدید Skull And Bones بود. این بازی قرار بود که توسط استودیوی سازنده‌ی Assassin’s Creed 4: Black Flag ساخته شود. انتظار داریم که در E3 امسال اطلاعات بیشتری در رابطه با این بازی دنیای باز به سبک دزدان دریایی منتشر شود. این بازی قرار است حالات چندنفره و همکاری دونفره داشته باشد.

E3 سال 2018 قرار است مانند همیشه شلوغ باشد. بسیاری از شرکت‌ها برنامه دارند که آخرهفته‌ی پیش از آغاز رسمی برنامه‌های این رویداد، کنفرانس‌هایی را برگزار کنند. الکترونیک آرتز برنامه دارد که کنفرانس خود را که در تاریخ 9 جون در ساعت 10:30 شب به وقت ایران برگزار می‌شود (EA Play) را برای تماشای آنلاین در اختیار علاقه‌مندان بگذارد.

کنفرانس ایکس‌باکس هم در E3 2018 در تاریخ 10 جون ساعت 9:30 شب به وقت ایران برگزار خواهد شد.

کماکان منتشر اعلام برنامه‌های سونی و نینتندو هستیم. می‌توان با اطمینان گفت که نینتندو مانند گذشته کنفرانس‌ خود را به صورت ویدئویی و آنلاین پخش خواهد کرد و سونی نیز قرار است که روز دوشنبه‌ی پس از آغاز E3 کنفرانس خود را برگزار کند.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.