Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

چهار درجه سختی مختلف God of War که آخرین آن‌ها غیر ممکن به نظر می‌رسد

0

بازی جدید مجموعه God of War برای پلی استیشن 4 به زودی رسما عرضه می‌شود. این بازی چهار درجه‌ی سختی مختلف دارد که یکی از آن‌ها، طبعاً آخرین و سخت‌ترین میزان، بسیار چالش‌برانگیز به نظر می‌رسد. از آسان‌ترین درجه گرفته تا سخت‌ترینشان به ترتیب این نام‌ها را دارند: Give Me A Story مترادف آسان، Give Me A Balanced Experience مترادف متعادل، Give Me A Challenge مترادف سخت و Give Me God of War به معنی بسیار سخت.

سونی در مورد هر کدام از این درجات نظری دارد. درجه سختی متعادل را به کسانی پیشنهاد می‌دهد که می‌خواهند تجربه‌ای متعادل از داستان و چالش‌های بازی‌ داشته باشند. کسانی که می‌خواهند از داستان بازی لذت ببرند و این رکن از بازی برایشان مهم است بهتر است به درجه سختی آسان پناه ببرند. گزینه‌ی سخت، دشوارتر و بی رحم‌تر است و این درجه‌ی سختی بازی برای کسانی ساخته شده که حس می‌کنند بازیکنی آشنا به مجموعه‌ی God of War و خبره در انجام آن هستند. حتا با وجود این‌که مبارزات بازی تغییر کرده‌اند.

اما در نهایت گزینه‌ی Give Me God of War متعلق به کسانی است که به گفته‌ی سونی «با لباس زیر به جنگ با خرس قطبی می‌روند». در این حالت، کریتوس ضعیف‌تر و دشمنان قوی‌تر هستند و رفتار دشمنان بازی به گونه‌ای تغییر یافته که «تهدید آمیزتر از همیشه» باشند. به علاوه در این درجه‌ی سختی شما نمی‌توانید در صورتی که بازی بیش از حد سخت شد درجه سختی را کم کنید. مجبورید به طول کامل از ابتدا بازی را شروع کنید.

بازی God of War دو روز دیگر رسما به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. این بازی تا این‌جا موفق شده نمرات بسیار خارق‌العاده‌ای کسب کند و یکی از بازی‌هایی است که نسبت به گذشته‌ی خود تغییرات زیادی کرده و سازندگان از این تغییرات دفاع می‌کنند. همه‌چیز درباره بازی God of War پلی استیشن 4 را در گیم‌نیوز دنبال کنید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.