Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سریال Homeland در شرف اتمام است

0

سریال Homeland که یکی از بهترین سریال‌های حال حاضر تلویزیون محسوب می‌شود و توانسته که در مدت پخشش جوایز بسیاری را به دست بیاورد نظرات منتقدین را به خود جلب کند، رو به پایان است. کلیر دینز، بازیگر نقش کری متیسون در این سریال اخیرا در مصاحبه‌ای رادیویی با هاوارد استرن تائید کرد که پرونده‌ی این سریال شبکه‌ی شوتایم قرار است با پایان یافتن فصل هشتم آن بسته شود. او در پاسخ به سوالی که در رابطه با شایعات پیرامون اتمام سریال پس از فصل هشتم وجود پرسیده شده بود، این شایعات را تائید کرد.

با این وجود هنوز شبکه‌ی شوتایم خبری رسمی را در این باره منتشر نکرده است. یکی از نمایندگان این شبکه در مصاحبه با هالیوود ریپورتر گفته بود که شبکه تصمیمی در رابطه با آینده‌ی این سریال اتخاذ نکرده است. سریال Homeland در حال حاضر در حال پخش فصل هفتم خود است و قرار است که این فصل در تاریخ 29 آوریل پایان یابد.

دینز اضافه کرد که پایان دادن به فعالیت حرفه‌ایش به عنوان کری متیسون گیج‌کننده است. با این وجود اذعان کرد که مشتاق است تا از دست پیشنهاداتی که برای بازی کردن نقش یک شخصیت آسیب‌دیده و تحت‌فشار به او می‌شود رهایی یابد.

پیش‌تر سازنده‌ی سریال، الکس گانزا، در مصاحبه با هالیوود ریپورتر گفته بود که برنامه دارد تا پس از پخش فصل هفتم سریال Homeland این پروژه را ترک کند. او اضافه کرد که نمی‌داند در صورت ادامه پیدا کردن سریال، دینز یا هم‌بازی او در این سریال، مندی پاتینکین چه برنامه‌ای دارند و آیا در سریال باقی خواهند ماند یا خیر. او گفته بود:

نمی‌توانم از جانب کلیر یا مندی صحبت کنم، اما این آخرین سالی خواهد بود که در این پروژه مشارکت خواهم داشت و از آن برای پایان دادن به یک داستان هشت‌فصله استفاده خواهم کرد. اگر شوتایم، فاکس، کلیر و مندی بخواهند که سریال را ادامه بدهند، تصمیم خودشان است و اگر مخاطب کافی برای این کار وجود داشته باشد، سعی می‌کنیم که شرایط را برای ادامه پیدا کردن سریال مهیا کنیم.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.