Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: در تریلر بازی LEGO The Incredibles قدرت‌های شگفت‌انگیزان را ببینید

شرکت برادران وارنر به تازگی تریلر بازی LEGO The Incredibles را منتشر کرده است که در آن گیم‌پلی خیره‌کننده‌ی این بازی به نمایش گذاشته شده است. این بازی بر اساس انیمیشن‌های Incredibles و Incredibles 2 ساخته شده است.

در این ویدئوی منتشرشده، طرفداران می‌توانند قدرت‌های مختلف و  اعجاب‌آور اعضای خانواده‌ی پار را ببرییند. این قدرت‌ها شامل توانایی تغییرشکل و انعطاف‌پذیری الاستی‌گرل، قدرت بدنی بی‌مثال آقای شگفت‌انگیز، سپر‌های نیروی تخریب‌ناپذیر  ویولت، سرعت خیره‌کننده‌ی دش و توانایی‌های پیش‌بینی‌ناپذیر جک-جک می شوند.

در این ویدئو نشان داده می‌شود که خانواده‌ی پار چگونه در چندین نقطه‌ی مختلف، با همکاری یک‌دیگر با شخصیت‌های منفی خطرناک داستان روبرو می‌شوند و برخی از صحنه‌های آشنای انیمیشن شگفت‌انگیزان را بازسازی می‌کنند. با در نظر داشتن این موضوع که الاستی‌گرل می‌تواند با کش آمدن تبدیل به پلی برای عبور کردن آقای شگفت انگیز شود و ویولت نیز با استفاده از توانایی‌های خود می‌تواند راه را برای تاختن دش فراهم کند، می‌توان گفت که تنها راهی که برای شگفت‌انگیز شدن این خانواده وجود دارد این است که با یک‌دیگر همکاری کنند.

در بازی LEGO The Incredibles، بازیکنان وارد یک ماجراجویی بسیار هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده خواهند شد که می‌توانند در آن کنترل شخصیت محبوبشان را به دست بگیزند و به عنوان یک خانواده، با هم‌کاری دیگر اعضا به مبارزه با جرم و جنایت بپردازند. این بازی که شخصیت‌های انیمیشن شگفت‌انگیزان را به فرم همیشگی شخصیت‌های لگویی TT Games درآورده است، صحنه‌های اکشن نفس‌گیر و فراموش نشدنی این انیمیشن را بازآفرینی می‌کند.

بازی LEGO The Incredibles در تاریخ 13 جولای برای دارندگان کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود. این بازی همچنین برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر خواهد شد. هم‌اکنون امکان پیش‌خرید این بازی از طریق فروشگاه‌های فیزیکی و دیجیتالی نیز وجود دارد. پیش‌فروش اینترنتی این بازی برای نینتندو سوییچ از تاریخ 28 می آغاز خواهد شد. با پیش‌خرید این بازی می‌توانید زودتر از دیگران به پک شخصیت‌های تفریحی خانواده‌ی پار دسترسی داشته باشید.

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.