Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

حالت بتل رویال بتلفیلد ۵ در دست بررسی است – گزارش

0

حالا که بازار بازی‌های بتل رویال داغ‌تر از همیشه است و دوست‌داران بازی‌های تیراندازی بیش از همه به این سبک روی آورده‌اند، به نظر می‌رسد که استودیوی «دایس» (DICE) سازنده‌ی بازی بتلفیلد نیز به حالت بتل رویال بتلفیلد 5 فکر می‌کند.

گزارشی مبنی بر این‌که استودیوی دایس در حال حاضر شرایط وجود حالت بتل رویال در بازی بتلفیلد 5 را بررسی می‌کند منتشر شده است. این در حالی است که روز گذشته گزارشی در سایت پلی‌گان منتشر شد که طبق آن بازی بعدی مجموعه‌ی ندای وظیفه بخش داستانی ندارد و احتمالا حالت بتل رویال به آن بازی اضافه می‌شود.

یکی از منابع نزدیک به استودیوی دایس در گفتگویی با ونچر بیت اظهار داشته که حالت Last Man Standing بازی بتلفیلد 5 در مرحله‌ی پروتوتایپ به سر می‌برد.

در این گزارش ضمن اشاره به این‌که دایس در حال تحقیق و بررسی هماهنگی چنین حالتی با مکانیزم‌های حال حاضر بازی خود است، اعلام شده که:

اگر دایس تصمیم بگیرد چنین حالتی را در بازی خود بگنجاند، نمی‌تواند آن را به موقع برای انتشار بازی فراهم کند.

همین موضوع باعث شده که گمانه‌زنی‌ها در مورد شیوه و زمان انتشار این حالت بازی آغاز شود. در این گزارش آمده است که اگر دایس تصمیم بگیرد حالت بتل رویال بتلفیلد 5 را عملی کند، احتمالا آن را به صورت یک بخش قابل دانلود رایگان بعد از عرضه‌ی بازی منتشر خواهد کرد.

در حالی که هیچ‌کدام از این اخبار توسط الکترونیک آرتز تایید نشده‌اند فعلا نمی‌شود حساب خاصی روی آن باز کرد.

اگر حالت بتل رویال برای بازی بتلفیلد 5 تایید شود، طرفداران این سبک از بازی گزینه‌ی دیگری خارج از PUBG و Fortnite به دست می‌آورند. اخیرا کلیف بلیزینسکی، خالق مجموعه‌ی Gears of War در استودیوی جدید خود از یک بازی جدید در این سبک با نام Radical Heights رونمایی کرده است.

شایعات در مورد بتلفیلد بعدی زیاد هستند. احتمالا این بازی در جریان جنگ جهانی دوم می‌گذرد و از حالت دو نفره‌ی همکاری پشتیبانی می‌کند.

الکترونیک آرتز اعلام کرده که اکتبر امسال بازی بعدی مجموعه‌ی میدان نبرد را منتشر خواهد کرد. همچنین این بازی قرار است در رویداد EA Play که درست قبل از E3 2018 برگزار می‌شود قابل بازی باشد.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.