Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی PUBG را به مدت چندروز روی ایکس‌باکس وان رایگان بازی کنید

0

اگر شما هم از آن دسته دارندگان ایکس‌باکسی هستید که هنوز به انجام بازی بسیار محبوب PlayerUnknown’s Battlegrounds نپرداخته‌اید ولی مشتاقید که این کار را انجام دهید، چند روز برای تجربه کردن این بازی به صورت رایگان فرصت دارید.

مایکروسافت اعلام کرده است که بازی بعدی که در برنامه‌ی تبلیغاتی Free Play Days این شرکت قرار می‌گیرد، بازی PUBG خواهد بود. عنوان این برنامه‌ی مایکروسافت تنها راه دیگری برای رساندن این منظور است که می‌توانید این بازی را در این آخرهفته به صورت رایگان بازی کنید.

از حالا تا تاریخ 22 آوریل، ساعت 12 ظهر شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان روی کنسول‌های ایکس‌باکس خود تجربه کنید. کسانی که اشتراک ایکس‌باکس لایو طلایی را در اختیار دارند می‌توانند به صورت رایگان این بازی را دانلود کنند و وارد آن شوند.

برای این منظور می‌توانید مستقیما به فروشگاه ایکس‌باکس مراجعه کنید و یا این که از طریق بخش Gold در منوی ایکس‌باکس این کار را انجام دهید. با توجه به این موضوع که نسخه‌ای که دریافت می‌کنید، نسخه‌ی کامل این بازی است، هرگونه پیشرفتی که در آن صورت بدهید و یا امتیازات نبردی که به دست بیاورید، هنگام خریدن بازی برای شما باقی خواهند ماند.

همچنین از امروز، یک بسته‌ی آیتم‌های ظاهری نیز برای خرید در دسترس بازیکنان خواهد بود. این بسته که PUBG5 Pack نام دارد، شامل یک یلاه نقاب‌دار، پریران آستین‌بلند، شلوار جین کوتاه و کفش‌های ورزشی ساق‌دار می‌شود. این بسته 7 دلار قیمت خواهد داشت و تنها تا تاریخ 19 می قابل خریداری است.

پیش‌تر در خبری خوانده بودیم که از این به بعد می‌توانید در بازی PUBG سلاح خود را شخصی‌سازی کنید:

این سیستم جدید پوسته‌ها همان‌طور که از اسمش پیداست، بازیکنان را قادر می‌سازد تا ظاهر سلاح خود را شخصی‌سازی کنند. بازیکنان پس از این به روزرسانی می‌توانند با به دست آوردن این پوسته‌ها از طریق لوت‌باکس‌های جدید، از طریق منوی شخصی‌سازی (Customization) در بازی سلاح‌های خود را تغییر ظاهر بدهند.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.