Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

این آخر هفته در حالت بتل رویال بازی Fortnite دوبرابر اکس‌پی دریافت خواهید کرد

0

اپیک به تازگی اعلام کرده است که از امروز تا تاریخ 22 آوریل بازیکنان در حالت بتل رویال بازی Fortnite تجربه‌ی دوبرابر به دست خواهند آورد.

به نظر می‌رسد که این راهی باشد که اپیک برای جبران کردن قطع طولانی بازی در هفته‌ی گذشته انتخاب کرده است. بازیکنان بتل رویال همچنین بیست Battle Pass Star دریافت می‌کنند و بازیکنان حالت Save the World بازی فورتنایت نیز 1600 طلا دریافت خواهند کرد.

امکان دریافت تجربه‌ی دوبرابر، بلافاصله پس از ارتقاء نسخه‌ی بازی به 3.5 اعمال خواهد شد. در این به‌روزرسانی یک حالت بازی 50به50 نفر هم برای بتل رویال اضافه می‌شود که البته به صورت محدود در دسترس خواهد بود.

اپیک در پستی در بلاگ رسمی خود درباره‌ی این به‌روزرسانی این‌گونه گفت:

به‌روزرسانی محتوایی نسخه‌ی این هفته، یعنی نسخه‌ی 3.5، اسلحه‌ی جدید قدرتمندی را هم به بتل رویال اضافه خواهد کرد و همچنین یک سلسله کوئست جدید هم به بازی افزوده خواهد شد. حالت 50به50 هم به بازی اضافه خواهد شد که بهتر از همیشه است. دو تیم، دو اتوبوس و یک پیروز بتل رویال.

از روز پنج‌شنبه، 19 آوریل، تا روز یک‌شنبه، 22 آوریل، بازیکنان در صورت بازی کردن بتل رویال دوبرابر تجربه به دست خواهند آورد.

به خاطر تشکر و قدردانی از بازیکنانمان به خاطر صبوریشان در مدت دردسترس نبودن این بازی در تاریخ 12 آوریل هم تمامی بازیکنان بتل رویال 20 بتل پس استار دریافت خواهند کند و بازیکنان Save the World نیز 1600 طلای فصلی خواهند گرفت.

از دسترس خارج شدن بازی در هفته‌ی گذشته به خاطر مشکلات دیتابیس اپیک رخ داده بود که برای تمامی بازیکنان این بازی روی تمامی پلتفرم‌ها مشکلاتی ایجاد کرده بود.

اپیک به سرعت راه‌کاری برای این مشکل پیدا کرد، اما نتوانست که حجم عظیم کاربرانی را که به بازی برمی‌گشتند کنترل کند. به همین خاطر بازی مدت زمان بیشتری از دسترس خارج ماند. بازی فورتنایت روز بعد آنلاین بود و پیش از رفع مشکلات آن برای پلی‌استیشن 4، برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت.

این مشکلات هفته‌ی پردردسری را برای بازی فورتنایت به همراه داشتند و به دنبال آن‌ها نیز مشکلات انیمیشنی با موشک‌های کنترلی به وجود آمد. این انیمیشن تا زمان رفع اشکال از بازی حذف شده است.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.