Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Fortnite موبایل موفقیت چشم‌گیری داشته است

0

بازی Fortnite ابتدا خود را در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی مطرح کرد، اما نسخه‌ی موبایل این بازی موفقیت چشم‌گیری را کسب کرده است. بر اساس اطلاعات تازه منتشر شده از میزان فروش این بازی، بازی Fortnite موبایل در کسب درآمد بسیار موفق عمل کرده است. نسخه‌ی iOS این بازی به تنهایی بیش از 25 میلیون دلار در تنها سی روز پس از عرضه درامد داشته است. این بازی هنوز برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی عرضه نشده است.

پیش‌بینی می‌شود که با عرضه‌ی نسخه‌ی اندرویدی بازی در تابستان امسال، این بازی بتواند تا پایان سال 500 میلیون دلار فروش داشته باشد.

آغاز به کار نسخه‌ی موبایل بازی Fortnite به شیوه‌ی استفاده منوط به داشتن دعوتنامه بود. این بازی با آغاز ماه آوریل برای دستگاه‌های iOS بسیاری عرضه شد. سایت سنسور‌تاور گزارش می‌دهد که میانگین درامد بازی از خریدهای درون برنامه‌ای در یک روز به حداکثر 1 میلیون دلار رسیده است. این در حالی است که برای دانلود و بازی نیازی به پرداخت هزینه نیست.

بازی در میان اپلیکیشن‌های دانلود شده در فروشگاه اپل، بعد از نت‌فلیکس قرار گرفته است.

صرف نظر از این‌که این بازی چه زمانی برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی عرضه می‌شود، میزان فروش و سودآوری بازی Fortnite موبایل با عرضه‌ی این نسخه به شدت افزایش خواهد یافت. این بازی همچنین به احتمال زیاد در آینده‌ای نه چندان دور در چین نیز عرضه خواهد شد. چینی‌ها از مصرف‌کنندگان عمده‌ی بازی‌های اندرویدی در جهان محسوب می‌شوند و اگر عرضه‌ی بازی Fortnite موبایل در چین تایید شود، این بازی سود قابل توجهی به دست خواهد آورد.

فورتنایت از جمله بازی‌های سبک تازه‌ی بتل رویال محسوب می‌شود که طرفداران زیادی دارد. این بازی که این آخر هفته ایکس‌پی دو برابر به کاربران خود هدیه می‌دهد را می‌توانید به طور رایگان دریافت کنید.

استودیوی سازنده‌ی فورتنایت اخیرا توسط خالق Gears of War به استخدام کارمندان او متهم شده است.

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.