Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اولین مسابقات جهانی بازی PUBG برگزار خواهد شد

0

سازنده‌ی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds، یعنی PUBG Corp، اعلام کرده است که به زودی اولین مسابقات جهانی بازی PUBG را برگزار خواهد کرد. این شرکت اعلام کرد که 20 تیم از بهترین‌ تیم‌های بازی PUBG از نقاط مختلف حهان برای رقابت در شهر برلین آلمان جمع خواهند شد. این مسابقات در ماه جولای برگزار خواهند شد و جوایزی که برای برندگان در نظر گرفته شده است، بسیار شایان توجه است.

چانگ هان کیم، مدیر ارشد اجرایی PUBG Corp گفته است:

تیم سازنده‌ی این بازی در PUBG Corp به صورت بی‌وقفه‌ای مشغول فعالیت هستند تا بتوانند اطمینان حاصل کنند که PUBG Global International می‌تواند به خوبی اوج بازی PUBG را نشان داده و تمامی هیجان، تنش و لذت این بازی را در بالاترین سطوح آن به نمایش بگذارد. این تیم در تلاش است تا این لذت و هیجان نه‌تنها برای کسانی که به PGI 2018 خواهند رفت موجود باشد، بلکه کسانی که این واقعه را از خانه تماشا می‌کنند نیز بتوانند در این مسئله شریک باشند.

این شرکت در آغاز ماه جولای 20 تیم واجد شرایط را برای شرکت در این رویداد انتخاب خواهد کرد. این تیم‌ها توسط مسابقات گزینشی در مناطق آمریکای شمالی، اروپا، و آسیا انتخاب خواهند شد. گیم‌پلی تورنمنت اصلی به صورت گروه‌های چهارنفره خواهد بود و مسابقات سوم‌شخص در تاریخ‌های 25 و 26 جولای صورت خواهند گرفت. همچنین مسابقات اول‌شخص نیز قرار است در تاریخ‌های 28 و 29 جولای برگزار شوند. در هرکدام از این بخش‌ها تیم برنده‌ای اعلام خواهد شد. مجموع کل جوایزی که برای این بازی در نظر گرفته شده است به دو میلیون دلار خواهد رسید.

لیست تعداد تیم‌های موجود در این تورنومنت به تفکیک منطقه به این صورت خواهد بود:

North America — 3 teams

Europe — 3 teams

CIS — 2 teams

China — 2 teams

South Korea — 2 teams

Japan — 2 teams

Asia (outside China, South Korea, and Japan) – 3 teams

South America/Latin America — 1 team

Middle East/North Africa — 1 team

Oceania – 1 team

 

همچنین به نظر می‌رسد که سازندگان این بازی در حال برنامه‌ریزی برای صورت دادن تغییرات تعادلی مهمی در زمینه‌ی سلاح‌های بازی و اضافات آن‌ها هستند. همچنین سومین نقشه‌ی این بازی با اسم رمز Savage نیز در حال ساخت است که در آن وسایل نقلیه‌ی جدید، سلاه‌های بیشتر و سیستم تونل‌های زیرزمینی وجود خواهد داشت.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.