Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی موبایل هری پاتر به نام Hogwarts Mystery منتشر شد

0

این‌طور که به نظر می‌رسد، نسخه‌ی موبایلی بازی‌های محبوب همیشه عملکرد موفقی داشته‌اند و این موضوع را می‌توان از موفقیت نسخه‌ی موبایل بازی‌های Pokemon، Fortnite و PUBG متوجه شد. حال استودیو Jam City امیدوار است که هری پاتر بتواند فرنچایز بعدی در زمینه‌ی موفقیت‌های این دسته از بازی‌ها باشد. بازی موبایل هری پاتر به نام Hogwarts Mystery منتشر شده است. Harry Potter: Hogwarts Mystery یک بازی رایگان جدید است که در حال حاضر برای کاربران اندروید و آی‌او‌اس در دسترس است.

این باز جدید هری پاتر چندین سال پیش از اتفاقات رمان‌های اصلی رخ می‌دهد. اتفاقات این بازی مربوط به دهه‌ی هشتاد میلادی و پس از شکست خوردن موقتی لرد ولدمورت است، اما هنوز به سال‌‌های حضور هری پاتر در هاگوارتز نمی‌رسد. با این حال بسیاری از بازیگران فیلم‌های هری پاتر در این بازی وظیفه‌ی صداپیشگی شخصیت‌ها را بر عهده داشته‌اند. از جمله‌ی این بازیگران می‌توان به مایکل گمبون (پروفسور دامبلدور)، مگی اسمیت (پروفسور مک‌گوناگل)، وارویک دیویس (پروفسور فلیت‌ویک) سالی مورتمور ( خانم ارما پرینس)، جما جونز (خانم پامفری) و زوئی وانامیکر (خانم هوچ) اشاره کرد.

این بازی به شما اجازه می‌دهد که شخصیت جادوگر خود را بسازید و وارد هاگوارتز شوید. شما در این بازی به یکی از چهار گروه اصلی این مدرسه، یعنی گریفندور، اسلیثرین، ریونکلا و یا هافلپاف خواهید پیوست و برای یادگیری جادو‌های مختلف و یا طرز تهیه‌ی مجعون‌های جور و واجور، کلاس‌های مختلفی را پشت سر خواهید گذاشت. این بازی در حال حاضر به صورت رایگان از فروشگاه‌های پلی استور برای اندروید و اپ استور برای سیستم‌عامل آی‌او‌اس قابل دانلود کردن است.

اگر فکر می‌کنید که این بازی باب میل شما نخواهد بود، باید بدانید که غیر از این بازی، یک بازی هری پاتر دیگر نیر قرار است برای تلفن‌های همراه منتشر شود.  استودیو نیانتیک، سازنده‌ی بازی پوکمون گو، درحال کار بر روی بازی Wizards Unite است که در آن می‌توانید در دنیای واقعی به گشت و گذار بپردازید، پاور‌آپ‌ها را پیدا کنید و از نقاط کلیدی نقشه دفاع کنید.  شرکت برادران وارنر همچنین اعلام کرده است که یک بازی هری پاتر هم برای کنسول‌ها ساخته می‌شود، اما تاکنون اطلاعات رسمی و موثقی درباره‌ی این بازی منتشر نشده است.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.