Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فصل سوم Attack on Titan تابستان همین سال پخش می‌شود

0

فصل سوم Attack on Titan همین سال پخش می‌شود. شرکت Funimation سازنده‌ی سریال استثنایی Attack on Titan اعلام کرد که تا پایان امسال پخش فصل سوم از این سریال را به پایان خواهد رساند. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

اولین تریلر فصل سوم Attack on Titan را می‌توانید در ادامه تماشا کنید. فصل سوم در ماه جولای در ژاپن پخش می‌شود و تقریبا در همان زمان به آمریکا نیز می‌رسد.

فصل دوم سریال Attack on Titan آوریل 2017 پخش شد و با این‌که پخش این سریال از ژاپن شروع شد، با فاصله‌ی زمانی بسیار کمی به آمریکای شمالی رسید. این سناریو به احتمال زیاد در مورد فصل سوم نیز تکرار می‌شود، به همین خاطر مخاطبین ایرانی این سریال نباید برای دسترسی به فصل سوم نگرانی خاصی داشته باشند.

با این‌که انتشار فصل سوم این سریال در تابستان پیش‌رو تایید شده، تاریخ دقیقی برای آن در نظر گرفته نشده یا حداقل هنوز اعلام نشده است. به هر حال فصل سوم Attack on Titans که علاقه‌مندان بسیاری دارد، به زودی پخش خواهد شد.

به گفته‌ی سازندگان، فصل سوم تمرکز بیشتری روی مبارزات آدم‌ها با یکدیگر دارد و البته همچنان تایتان‌ها در داستان نقش مهمی ایفا می‌کنند.

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.