Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

انتشار یک بازی بتل رویال انحصاری مایکروسافت بعید به نظر می‌رسد

0

اگر منتظر هستید تا بازی بتل رویال انحصاری مایکروسافت منتشر شود، انتظار چندان به جایی ندارید. بر اساس گفته‌های فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت، هیچ کدام از استودیوهای بزرگ این شرکت به ساخت یک بازی در سبک PUBG و فورتنایت مبادرت نخواهند ورزید.

مگر این‌که یک ایده‌ برای ساخت یک بازی هیجان‌انگیز داشته باشند، هیچ کدام از استودیوهای مایکروسافت به ساخت یک بازی در سبک بتل رویال مشغول نخواهند شد. از توئیت اخیر فیل اسپنسر می‌شود این طور برداشت کرد که علی رغم اقبال بی‌نظیر بازی Playerunknown’s Battlegrounds در ایکس باکس، مایکروسافت برای سرمایه‌گذاری اختصاصی بر روی یک بازی مشابه مجاب نشده است.

اسپنسر در توئیتر خود نوشت:

میلیون‌ها نفر در حال حاضر مشغول بازی کردن [عناوین بتل رویال] هستند. من نمی‌خواهم یکی از این بازی‌ها بسازم فقط چون دیگران هم ساخته‌اند.

او ادامه داد:

[فورتنایت: بتل رویال] بسیار گسترده است، PUBG بزرگ است، بازی‌های جدید توسط استودیوهای با کیفیت ساخته می‌شوند، من ترجیح می‌دهم از این بازی‌ها حمایت کنیم، مگر این‌که چیز به خصوصی در استودیوهای خودمان پیدا کنیم، که موضوع دیگری است.

می‌شود از توئیت اسپنسر این‌طور برداشت کرد که اگرچه بازی بتل رویال انحصاری مایکروسافت در دستور این شرکت نیست، می‌توانیم انتظار اضافه شدن یک بخش بتل رویال به بازی‌های قبلی این استودیو، از جمله Halo 6 را داشته باشیم.

به نظر می‌رسد در حالی که مایکروسافت همکاری اختصاصی خود با استودیوی سازنده PUBG را ادامه می‌دهد، این شرکت علاقه‌ای به ساخت یک بازی تماما بتل رویال ندارد. چرا که اگر مایکروسافت به ساخت یک بازی انحصاری روی آورد، در واقع با خودش در فروش PUBG رقابت خواهد کرد.

پیش از مایکروسافت، رییس شرکت Take-Two نیز در اظهار نظری مشابه گفته بود اگرچه دیدن بازی‌های این سبک جذاب است، این شرکت و زیرمجموعه‌های آن از جمله راکستار به ساخت یک بازی بتل رویال علاقه‌ای ندارند.

در طرف دیگر احتمال عرضه‌ی بخش بتل رویال برای بازی بعدی مجموعه‌ی بتلیفیلد مطرح شده است و منابع از امکان عدم وجود بخش داستانی در Call of Duty بعدی خبر می‌دهند که احتمال اضافه شدن بخش بتل رویال به این بازی پرطرفدار را افزایش می‌دهد.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.