Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جزئیات و تصاویر بازی PES 2019 به طور غیررسمی منتشر شد

0

فروشگاه پلی‌استیشن هنگ کنگ به تازگی اولین اطلاعات و اسکرین‌شات‌های بازی PES 2019 را سهوا منتشر کرده است. با این که این اطلاعات حذف شده‌اند، اما فردی توانسته که از آن‌ها اسکرین‌شات بگیرد و در فضای مجازی منتشر کند.

بر اساس توضیحات، بازی PES 2019 به همراه تعداد زیادی از لیگ‌های لایسنس‌شده‌ی جدید عرضه خواهد شد و مای‌کلاب و ML Real Season جدیدی خواهد داشت. علائه بر این، گفته شده است که با اضافه شدن 11 مهارت جدید، فردیت بازیکنان به سطح بالاتری ارتقاء پیدا خواهد کرد. با فیلم‌برداری بهتر از شوت‌‌ها نیز می‌توانید گل‌های بهتری به ثمر برسانید و آن‌ها را تماشا کنید. همچنین می‌توانید ببینید که توان بدنی بازیکنان، تاثیر قابل‌مشاهده‌ای روی خستگی آن‌ها دارد.

موارد زیر، برخی از ویژگی‌های کلیدی بازی PES 2019 هستند که بر روی صفحه‌ی متعلق به این بازی در فروشگاه پلی‌استیشن برداشته شده است:

لیگ‌های لایسنس‌شده: اضافه شدن تعداد زیادی از لیگ‌ها با لایسنس

مای کلاب جدید: تمامی المان‌های این بخش بازنگری شده‌اند. از به خدمت گرفتن بازیکنان جدید تا نسخه‌های ویژه‌ی بازیکنانی که در طول سال منتشر می‌شوند، همه تغییر یافته‌اند.

لحظات جادویی: با اضافه شدن 11 مهارت جدید، فردیت بازیکنان به سطح بالاتری ارتقاء پیدا خواهد کرد. با فیلم‌برداری بهتر از شوت‌‌ها نیز می‌توانید گل‌های بهتری به ثمر برسانید و آن‌ها را تماشا کنید. همچنین می‌توانید ببینید که توان بدنی بازیکنان، تاثیر قابل‌مشاهده‌ای روی خستگی آن‌ها دارد.

بازی زیبا: تصاویر نزدیک به واقعیت با انیمیشن‌های روان که با کیفیت 4K و HDR اجرا می‌شوند.

ام‌ال ریل سیزن: زندگی به عنوان یک مدیر باشگاه را تجربه کنید. سه تغییر مهم در این بخش ایجاد شده‌اند که شامل پیش‌فصل کاپ قهرمانان، سیستم نقل و انتقالات جزئی‌تر و لایسنس‌های جدید لیگ می‌شود.

 

همانند سال گذشته، انتظار داریم که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی PES 2019 کاملا مشابه نسخه‌های کنسولی آن باشد. به همین خاطر است که می‌توان گفت اسکرین‌شات‌های آورده‌شده در زیر می‌توانند نمونه‌ی خوبی از این بازی باشند تا انتظارات خود را بر اساس آن‌ها تنظیم کنید.

در صفحه‌ی فروشگاه پلی‌استیشن این بازی گفته شده که تاریخ انتشار PES 2019، روز 30 آگوست، یعنی 8 شهریور خواهد بود.

منبع dsogaming

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.