Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

افزونه‌ی رایگان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای فیفا ۱۸ منتشر می‌شود

0

کم‌تر از چهل روز به آغاز رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه مانده و فیفا 18 طبق معمول در یک به‌روزرسانی این رقابت‌ها را به این بازی اضافه خواهد کرد. همه‌ی دارندگان نسخه‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی بازی فیفا 18 می‌توانند این به‌روزرسانی را به رایگان دریافت کنند.

الکترونیک آرتز در سایت رسمی خود در مورد این به‌روزرسانی نوشته است:

در این رقابت افسانه‌ای همان‌طور که در واقعیت بازی می‌شود شرکت کنید.

طبق اعلام الکترونیک آرتز، می‌توانید از میان هر 32 تیم راه یافته به جام جهانی یک تیم را برگزیده و در قالب جام جهانی با دیگر تیم‌ها به رقابت بپردازید. مشخصا بازی‌ها از مرحله‌ی گروهی (طبق گروه‌بندی‌های مشخص شده جام جهانی) آغاز و به فینال بازی‌ها در مسکو ختم می‌شود.

علاوه بر تجربه‌ی رقابت‌های جام جهانی مطابق با واقعیت، بازی‌کنندگان فیفا 18 می‌توانند در افزونه‌ی رایگان جام جهانی 2018 روسیه برای فیفا 18 رقابت‌های شخصی‌سازی شده‌ی خود را ساخته و با هر کدام از تیم‌های لایسنس شده در این بازی به جنگ رقبا بروند.

بدین ترتیب دوست‌داران فوتبال ایتالیا و هلند که از جمله تیم‌های بازمانده از صعود به جام جهانی هستند می‌توانند با انتخاب این تیم‌ها در این رقابت شرکت داشته باشند.

شما می‌توانید به صورت آفلاین با دوستانتان یا با هوش مصنوعی رقابت کنید.

همچنین در بخش Ultimate Team بازی‌کنندگان می‌توانند با انتخاب هر کدام از 32 تیم راه یافته به جام جهانی، و نیز استفاده از بازی‌کنان اسطوره‌ای مثل «رونالدینیو» در این رقابت حضور یابند. الکترونیک آرتز همچنین اعلام کرده است که افزونه‌ی رایگان جام جهانی 2018 روسیه برای فیفا 18 تعدادی Icon جدید را به بازی اضافه می‌کند، اما نمی‌دانیم که این به معنای اضافه شدن یک حالت جدید بازی است یا بازیکنان مهمی مثل روبرتو باجو و یا آقای گل جام جهانی یعنی میروسلاو کلوزه به Iconهای بازی فیفا 18 اضافه می‌شوند.

به‌روزرسانی جام جهانی روسیه 2018 در تاریخ 8 خرداد برای فیفا 18 منتشر خواهد شد.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.