Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی مرموز استودیوی رمدی در E3 2018 معرفی خواهد شد

0

کتمان این حقیقت که رمدی (Remedy) یکی از بهترین استودیوهای بازی‌سازی است کار بسیار سختی است. هر چه باشد، این استودیو صاحب چند عنوان قدرتمند و به یادماندنی است. «مکس پین» به تنهایی می‌تواند این ادعا را به اثبات برساند، اما برای کسانی که فکر می‌کنند رمدی با بازی «کوانتوم بریک» (Quantum Break) از روزهای اوج خود فاصله گرفته است، باید به آلن ویک اشاره کرد. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

حالا طرفداران الن ویک و کوانتوم بریک علاقه‌دارند بدانند بازی مرموز استودیوی رمدی که تقریبا یک سال پیش از آن به طرز مرموزی خبر داد چیست. متاسفانه فعلا نمی‌توانیم در مورد ماهیت این بازی نظری بدهیم؛ خوش‌بختانه این بازی در E3 2018 حضور خواهد داشت.

به گزارش PCGamesN استودیوی رمدی اخیرا همکاری خود با مایکروسافت را قطع کرده و بازی بعدی خود که فعلا با اسم رمز P7 شناخته می‌شود را در اختیار یک ناشر دیگر قرار داده است. 505 Games ناشر بازی بعدی رمدی خواهد بود و بازی P7 را در برنامه‌های خود برای E3 2018 قرار داده است.

بازی مرموز استودیوی رمدی

در کنار پروژه‌ی مرموز P7، رمدی بر روی یک بخش تک‌نفره برای CrossFire 2 نیز کار می‌کند.

هیچ جزئیات دیگری در مورد بازی بعدی رمدی و پروژه‌ی P7 در دسترس نیست، اما انتظار داریم این بازی برای پی‌سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در سال 2019 عرضه شود.

رویداد E3 2018 از 12 تا 14 ژوئن برگزار می‌شود.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.