Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راکستار به طور رسمی از باکس‌ آرت Red Dead Redemption 2 رونمایی کرد

0

بعد از تریلری که روز گذشته از بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد، راکستار طرح جلد نهایی این بازی را نیز منتشر کرده است. اگر هنوز سوالاتی در مورد این بازی با توجه به سومین تریلر آن در ذهن شما است، مطلب کالبدشکافی ما را بخوانید، و در ادامه با تصویر باکس آرت Red Dead Redemption 2 همراه باشید.

در کنار انتشار تریلر جدید، صفحه‌ی پیش‌خرید بازی در سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلف نیز باز شده است. سایت رسمی راکستار نیز صفحه‌ی پیش‌خرید بازی را راه‌اندازی کرده است که این بار تصویر باکس آرت رسمی بازی نیز ضمیمه‌ی این صفحه است.

ترکیب رنگ‌های قرمز و نارنجی یادآور وسترن‌های اسپاگتی‌ -ژانر درخشان هالیوود برای فیلم‌های وسترن- است و چیز جدید و غریبی نیست. تقریبا همان استیلی است که راکستار قبلا طرح‌های بازی RDR را طبق آن طراحی کرده است. آرتور مورگان، شخصیت اصلی بازی که او را بارها در تریلرها ملاقات کرده‌ایم، در مرکز تصویر ایستاده و هفت‌تیر خود را به سمت خریدار نشانه رفته است!

اما در وسط تصویر، شمایل ضدنور هفت سوار ناشناس را می‌بینیم که احتمالا دیگر اعضای گروه خلاف‌کاری داتچ هستند. بعد از آن‌ها به تصویر زمینه‌ی پایین باکس آرت می‌رسیم که ستاره‌های پرچم آمریکا هستند که از زمان و مکان بازی حکایت دارند. بازی Red Dead Redemption 2 در سال 1899 میلادی در غرب وحشی می‌گذرد.

این طرح را می‌توانید تماشا کنید:

باکس‌ آرت Red Dead Redemption 2این بازی 4 آبان ماه امسال برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

از طريق vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.