Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دی‌سی سریال Swamp Thing را با کارگردان Conjuring کلید می‌زند

0

سرویس استریمینگ مخصوص دی‌سی (DC) با عنوان DC Universe به زودی راه اندازی می‌شود و از اولین سریال‌های تایید شده برای این سرویس، Swamp Thing نام دارد. اما نکته‌ی مهم و حائز اهمیت این سریال، لیست افرادی است که پشت آن حضور دارند. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

تهیه‌کنندگانی که دی‌سی قرار است برای این سریال با آن‌ها همکاری کند، در ده سال گذشته بهترین و موفق‌ترین فیلم‌های ترسناک سال را ساخته‌اند. از «مارک ورنهایدن» سازنده‌ی فیلم کنستانتین و Ash vs. Evil Dead گرفته تا «مایکل کلیر» و «گری دابرمن» سازندگان آنابل: خلقت و بالاخره «جیمز ون» کارگردان فیلم‌های «کانجورینگ» (Conjuring) و «آکوامن» که وظیفه‌ی تهیه‌کننده اجرایی این سریال را بر عهده دارد. ورنهایدن و دابرمن قصه‌ی این سریال را می‌نویسند.

شرکت برادران وارنر اعلام کرده است که این سریال در مورد محقق CDC به نام «ابی آرکین» است که به شهر دوران کودکی خود لوئیزیانا برمی‌گردد تا در مورد یک ویروس که در مرداب منشا دارد تحقیق کند. آرکین در مسیر تحقیقات خود با «الکس هالند» دانشمند همراه می‌شود، که در این مسیر جان می‌بازد. اما آرکین بعدا با تحقیق بیشتر متوجه می‌شود که ممکن است هالند زنده باشد.

انتشار سریال Swamp Thing برای سال 2019 پیش‌بینی شده است. سریال در قسمت‌های یک ساعته پخش خواهد شد و تنها از طریق سرویس DC Universe قابل تماشا است.

علاوه بر این سریال،‌ سه سریال انحصاری دیگر برای این سرویس امروز معرفی شده‌اند. این سریال‌ها یعنی Titan، Young Justice: Outsiders و Harley Quinn  در تاریخ نامعلومی در این سرویس پخش خواهند شد. در مورد سریال Young Justice می‌دانیم که احتمالا ادامه‌ای برای مجموعه‌ای انیمه‌ای با همین نام است که در سال‌های 2010 و 2011 دو فصل از آن پخش شده بود. در مورد سریال هارلی کوئیین هیچ اطلاعی در دست نیست.

همچنین در مورد سرویس استریم دی‌سی و زمان شروع به کار آن و قیمت احتمالی اطلاعاتی در دسترس نیست. تنها منابع اطلاع از این موضوع یک حساب توئیتر و یک وبسایت متعلق به این سرویس است.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.