Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیلم جدید جنگ ستارگان رکورد پیش‌فروش فیلم Black Panther را شکست

0

فیلم جدید جنگ ستارگان به نام Solo: A Star Wars Story قرار است تا در تعطیلات آخرهفته‌ی روز یادبود در انتهای ماه می اکران شود. انتظار می‌رود که این فیلم موفقیت بالایی را به دست بیاورد. سایت فروش بلیط فاندانگو اعلام کرده است که سرعت فروش بلیط‌های فیلم Solo از فیلم بسیار موفق Black Panther نیز بیشتر بوده است.

بلیط‌های فیلم جدید جنگ ستارگان در روز جنگ ستارگان، یعنی 4 مه، به حراج گذاشته شد و در اولین 24 ساعت پس از آن، تعداد بلیط‌های فروخته شده از فیلم Black Panther بیشتر بوده است. این آمار را هالیوود ریپورتر منتشر کرده است و این طور که به نظر می‌رسد، امسال تنها فیلم Infinity War بوده که توانسته عملکردی بهتر از این در فاندانگو داشته باشد.

این وبسیات همچنین آمار یک نظرسنجی را نیز در رابطه با جنگ ستارگان منتشر کرده است که در آن 85 درصد کسانی که شرکت کرده‌اند گفته‌اند که سولو یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌هایشان در دنیای جن

ستارگان است. 76 درصد از شرکت‌کنندگان گفته‌اند که مشتاق هستند آلدن اهرنریش را در نقش این قاچاقچی معروف ببینند. همچنین 73 درصد ار شرکت‌کنندگان از ایفای نقش لاندو توسط دونالد گلوور خوشحال بودند.

علاوه بر این اخبار مرتبط با پیش‌فروش‌های فیلم Solo، یک تیزر کوتاه دیگر نیز به نام Ride از این فیلم منتشر شده است. در این تیزر 30 ثانیه‌ای می‌توانید ببینید که سولو به دنبال یک خلبان دیگر می گردد. در این تیزر همچنین می‌توانید دونالد گلوور را در نقش لاندو ببینید. به نظر می‌رسد که او به خوبی توانسته باشد از پس این نقش بربیاید.

انتظار می‌رود که فیلم Solo: A Star Wars Story بتواند در اولین آخرهفته‌ی اکران چهارروزه‌ی خود 160 میلیون دلار در سینما‌های آمریکا و ‌کانادا فروش داشته باشد. در صورت تحقق این پیش‌بینی، این فیلم جای فیلم «دزدان دریایی کارائیب: پایان دنیا» را به عنوان دارنده‌ی رکورد قبلی تعطیلات روز یادبود خواهد گرفت. فیلم دزدان دریایی کارائیب توانسته بود که 140 میلیون دلار در سال 2007 فروش داشته باشد.

 

کارگردانی فیلم Solo را ران هاوارد بر عهده خواهد داشت. این فیلم در تاریخ 25 مه در آمریکا اکران خواهد شد. بازیگرانی که در کنار اهرنریش و گلوور در این فیلم به نقش‌آفرینی می‌پردازند، وودی هرلسون، امیلیا کلارک و پاول بتنی هستند.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.