Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Red Dead Redemption 2 چند نسخه‌ی ویژه خواهد داشت

2

شرکت راک استار اعلام کرده است که بازی Red Dead Redemption 2 قرار است که بیش از یک نسخه‌ی ویژه داشته باشد.

با این که بازی‌های راک استار معمولا دارای نسخه‌های ویژه‌ی زیادی نیستند، به نظر می‌رسد که بازی Red Dead Redemption 2 قرار است که حداقل دو نسخه داشته باشد.

نسخه‌های ویژه معمولا گران قیمت‌تر از دیگر نسخه‌های بازی هستند که شامل نسخه های دیجیتال نیز می‌شوند و برخی اوقات نیز آیتم‌های فیزیکی دیگری را نیز به همراه دارند. این آیتم‌ها ممکن است پوستر، مجسمه و یا بسته‌های الحاقی قابل‌دانلودی باشند.

در ماه ژوئن اطلاعات بیشتری درباره‌ی این نسخه‌های ویژه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 و خود بازی به صورت کلی منتشر خواهد شد. پیش‌تر راک استار با منتشر کردن چندین اسکرین‌شات، طرفداران این بازی را سر ذوق آورده بود. برای تماشای این تصاویر با ما همراه باشید.

E3 2018 در ماه ژوئن برگزار می شود و ممکن است منظور راک استار از اشاره به ماه ژوئن برای منتشر کردن اطلاعات بیشتر در مورد این بازی، همین رویداد بوده باشد. با این حال باید توجه داشت که این توسعه‌دهنده معمولا مانند دیگر توسعه‌دهندگان در E3 حضور پررنگی ندارد.

شاید شیوه‌ی اعلام راک استار این باشد که یکی از نمایندگانش در کنفرانس سونی حضور پیدا کند تا یک نسخه‌ی ویژه و یا بسته‌ی الحاقی قابل‌دانلود انحصاری را معرفی کند. راک‌استار پیش از این تائید کرده بود که دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 سونی، آیتم‌های انحصاری‌ای را در حالت آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 دریافت خواهند کرد و این که ممکن است اولین رونمایی از بازی در جریان کنفرانس سونی در E3 2018 باشد.

همچنین ممکن است که باندل جدیدی از پلی‌استیشن 4 عرضه شود. این احتمال از آن‌جایی وجود دارد که راک‌استار کار مشابهی را پیش از عرضه‌ی بازی GTA 5 انجام داده بود و با گرفتن صحنه از سونی، باندل جی‌تی‌ای 5 پلی‌استیشن 4 را معرفی کرده بود.

بازی Red Dead Redemption 2 قرار است که در تاریخ 26 اکتبر امسال برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

منبع vg247
2 نظر برای این مطلب
  1. رضا می‌گوید

    کسنول آخه؟ -_-

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      :))))
      اشتباه تایپی بود، پیش میاد. ممنون. اصلاح شد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.