Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تصاویر جدید و خارق‌العاده‌ی بازی Red Dead Redemption 2 را ببینید

0

هفته‌ی گذشته سومین تریلر بازی Red Dead Redemption 2 نیز منتشر شد و در کنار آن، راکستار توضیحاتی در مورد بازی ارائه داد. امروز در کنار انتشار اطلاعات جدید از این عنوان، تعدادی تصویر جدید از بازی منتشر شده‌اند که در ادامه می‌توانید همه‌ی آن‌ها را در گیم‌نیوز تماشا کنید.

تریلر جدید بازی Red Dead Redemption 2 نه تنها تصاویر تازه‌ای از بازی ارائه می‌دهند که با تمرکز بیشتر بر روی جزئیات آن می‌توان نکات مهمی در مورد بازی از آن استخراج کرد. در این مطلب ما به طور کامل این تریلر را کالبد شکافی کرده‌ایم و همه‌ی نکات موجود در آن را می‌توانید بخوانید. در همین راستا می‌توانید یک بار دیگر تریلر را نیز تماشا کنید:

بازی Red Dead Redemption 2 دوازده سال قبل از نسخه‌ی قبلی می‌گذرد. زمانی که غرب وحشی در آستانه‌ی مدرن شدن در سال‌های پایانی قرن نوزدهم درگیر کشمکش‌های فراوان غارتگران و مردان قانون است. در همین سال‌ها است که «جان مارستون» به گروه سارقین می‌پیوندد و مقدمات زندگی خلاف‌کاری او فراهم می‌شود.

تصاویر منتشر شده از بازی را می‌توانید در گالری زیر ببینید:

تصاویری که مشاهده کردید را راکستار رسما در وبسایت رسمی خود و شبکه‌های اجتماعی بازی منتشر کرده است. در این تصاویر ملاقات تازه‌ای با آرتور مورگان شخصیت اصلی بازی داریم و جزئیاتی از بازی و گرافیک خیره‌کننده‌اش نیز مشهود است. راکستار همچنین قبلا از طرح جلد رسمی این بازی نیز رونمایی کرده است که در این‌جا می‌توانید این طرح زیبا را ببینید و نظرات خود در مورد آن را با ما در میان بگذارید.

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر مصادف با 4 آبان ماه 1397 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. امروز در خبری از نسخه‌های ویژه‌ی این بازی نیز رونمایی شد که هر کدام مشخصات مخصوص و قیمت مشخصی دارند. در این‌جا می‌توانید با این نسخه‌ها از بازی آشنا شوید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.