Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تانوس از فیلم Avengers: Infinity War به بازی فورتنایت می‌پیوندد

0

این طور که به نظر می‌رسد تانوس از فیلم Avengers: Infinity War قصد دارد تا پس از به دست آوردن تمامی سنگ‌های اینفینیتی، کمی فورتنایت بازی کند.

فیلم Infinity War در حال حاضر بزرگ‌ترین اثر سینمایی دنیاست. فورتنایت را هم می‌توان به عنوان محبوب‌ترین بازی ویدئویی روی زمین تلقی کرد. حالا این دو عنوان بسیار محبوب قرار است که با یک‌دیگر در یک نقطه ملاقات کنند. ملاقات این دو از آن‌جایی که تانوس این توانایی را دارد که واقعیت را تغییر دهد، کاملا قابل انتظار است.

در ملاقات بازی فورتنایت و تانوس، بازیکنان این توانایی را خواهند داشت که در نقش تایتان دیوانه‌ی آخرین فیلم اونجرز مارول بازی کنند.

طبق گزارش اینترتینمنت ویکلی، حالت جدید بازی فورتنایت Infinity Gauntlet Limited Time Mashup نام دارد و مانند یک مسابقه‌ی بتل رویال معمولی آغاز می‌شود. تنها تفاوت این حالت این است که بر جایی از نقشه‌ی بازی، دستکش آهنین اینفینیتی قرار دارد و بازیکنی که آن را به دست کند می‌تواند بلافاصله به تانوس تبدیل شده و قدرت‌هایی که او در فیلم اونجرز در اختیار دارد را داشته باشد.

به نظر می رسد که ایده‌ی ملاقات این دو عنوان محبوب از طرف کارگردانان فیلم Infinity War، یعنی جو و آنتونی روسو مطرح شده است. جو روسو در مصاحبه‌ای به اینترتینمنت ویکلی گفت:

در چندماه گذشته زمانی که که مشغول ادیت کردن فیلم اینفینیتی وار بودیم، استراحت‌هایی می‌کردیم و به انجام بازی‌های ویدئویی می‌پرداختیم. و بعد به این فکر کردیم که چقدر جالب می‌شد که می‌توانستیم ترکیبی از اونجرز و فورتنایت داشته باشید. به همین خاطر به سراغ کارگردان این بازی رفتیم. طبیعتا ماسترد (کارگردان بازی فورتنایت، دونالد ماسترد) نیز با این ایده موافقت کرد.

حالت بازی Infinity Gauntler برای تمامی بازیکنان بازی فورتنایت از طریق تمامی پلتفرم‌ها‌ی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان و آی‌او‌اس در دسترس خواهد بود.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.