Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ماد بتل رویال بازی GTA V آن را به یک فورتنایت تک‌نفره تبدیل خواهد کرد

0

حالت جدید بازی GTA V راهی را برای بازی کردن پیش پای شما می‌گذارد که مطمئنا بسیار به مذاق علاقه‌مندان به PUBG و فورتنایت خوش خواهد آمد. این کار را ماد-سازی به نام تئاتیک انجام داده است. او Complex Control را ساخته که می‌تواند GTA V را به یک بازی تیراندازی بتل رویال تبدیل کند. این ماد هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی در دسترس است و گفته شده که «می‌توان آن را به دفعات بازی کرد و هر بار چیز جدیدی برای کشف کردن وجود خواهد داشت.»

کامپلکس کنترل دارای 70 شخصیت متنوع است که سلاح‌ها و وسایل‌ نقلیه‌ی هرکدام با شخصیت همرنگ هستند. در این ماد بازیکنان وظیفه دارند که در یک منطقه ی خطرناک که توسط هوش مصنوعی پر شده‌ است دوام بیاورند و منطقه را کنترل کنند. در این ماد بیش از 50 توانایی منحصربه‌فرد وجود دارد و بازیکنان می‌توانند شخصیت‌هایی ازپیش‌ساخته‌شده را انتخاب کرده و سلاح‌ها، وسایل نقلیه و توانایی‌های خود را برگزینند. شما تا زمانی که شخصیتتان بمیرد و یا این که شخصیتتان را معاوضه کنید، در این ماد پیشرفت خواهید کرد.

در این ماد قرار است که یک تجربه‌ی سریع و هیجان انگیز برای شما مهیا شود. سرعت حرکت شخصیت‌ها بالا رفته است و سریع‌تر از وسایل نقلیه خارج یا به آن وارد می‌شوند. تئاتیک گفته که این ماد تنها یک کپی GTA Vای از تجربه‌ی بتل رویال نیست و از ترکیب توانایی‌ها و المان‌های روگ‌لایت مانند گیم‌پلی پله‌پله، مرگ دائمی و پیشرفت دائمی در بازی می‌توان به این نتیجه رسید که این ماد حالتی منحصر به فرد دارد. همچنین این ماد سیستم ذخیره‌سازی مخصوص به خود را نیز دارد که از هسته‌ی بازی GTA V جداست.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه‌ی این ماد مراجعه کنید. در کنار این ماد، بازی GTA V هم‌چنان پس از 5 سال از عرضه هنوز هم آمار فروش فوق‌العاده‌ای دارد. این بازی اخیرا به عنوان سودآورترین عنوان دنیای سرگرمی شناخته شد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.