Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کارگردان بازی God of War معتقد است بازی‌های تک‌نفره مانند ققنوس هستند

0

کارگردان بازی God of War یعنی کوری بارلاگ گفته است که بازی‌های تک‌نفره، در حال حاضر مانند ققنوس‌های صنعت بازی‌سازی هستند.

چندسالی است که بازی‌های تک‌نفره رو به افول هستند. با این حال زمانی که عناوینی مانند God of War به چنین موفقیتی می‌رسد، همیشه تعجب می‌کنیم. این موضوع از چشم کارکردان بازی God of War دور نمانده است. او باور دارد که این نظرات در رابطه با بازی‌های تک‌نفره طبیعت این صنعت هستند و در صنعت بازی‌سازی اتفاق می‌افتند.

برای بررسی کلیه‌ی اخبار و مطالب آموزشی یا تحلیلی در رابطه با بازی God of War به این لینک مراجعه کنید.

بارلاگ به IGN گفت:

بازی‌های تک‌نفره در این زمان مانند ققنوس هستند. ما با جریان پیش می‌رویم. بازی‌های روز با ذهن‌های خلاقی که ایده‌های ناب دارند تغییر و پیشرفت می‌کنند.

این صحبت زمانی به میان آمد که بحث در رابطه با اشتیاق بی‌نظیر کاربران برای بازی‌های بتل رویال (مانند فورتنایت) بود. بازی‌های فورتنایت و PUBG بازار را تحت کنترل خود درآورده‌اند و فرنچایز‌های سنتی می‌بایست برای رقابت با آن‌ها راهی پیدا بکنند. به نظر بارلاگ این روند معمولی است و هر دو ژانر بازی در کنار هم باقی خواهند ماند.

او گفت:

بحث رقابت بین بازی‌های چندنفره و تک‌نفره نیست. بحث این نیست که یکی از آن‌ها بمیرد و دیگری زنده بماند. قضیه‌ی گربه‌ی شرودینگر است. ما همزمان هم زنده هستیم و هم مرده. درسته؟ و همیشه هم همین‌طور خواهد بود.

سلایق شخصی خود کوری بارلاگ آن‌چنان به سمت بازی‌های چندنفره تمایل ندارد. اگر این‌طور می‌بود شاید بازی God of War عنوانی کاملا متفاوت می‌شد. با این حال بارلاگ مشکلی نیز با بازی‌های چندنفره یا کسانی که از آن‌ها لذت می‌برند ندارد. او می‌گوید:

نمی‌خواهم روی بازی‌ای کار کنم که ساختار داستانی نداشته باشد. این حد من است. رقابت به من انگیزه نمی‌دهد. منظورم این نیست که رقابت بد است، چون که بازی‌های رقابتی موجود را دوست دارم. فقط این که علاقه‌ی من نیست.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.