Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مارگو رابی به طور رسمی به فیلم جدید کوئنتین تارانتینو پیوست

0

همچنان اسامی بزرگی به فیلم جدید کوئنتین تارانتینو اضافه می‌شوند. بعد از این که ماه‌ها شایعه شده بود که مارگو رابی در فیلم جدید کوئنتین تارانتینو به نام روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood) بازی خواهد کرد، او اکنون به صورت رسمی قراردادی را برای حضور در این پروژه امضا کرده است. او در این فیلم در کنار بازیگران نام‌آشنایی نظیر لئوناردو دیکاپریو و برد پیت بازی خواهد کرد.

رابی به ایندی‌وایر گفته است که او در این فیلم نقش بازیگر فقید، شارون تیت را بازی خواهد کرد. او همچنین گفته که کار کردن با این کارگردان برای او شانس بزرگی بوده است. او گفت:

تارانتینو یکی از کارگردانانی است که می‌‌خواستم قبل از مرگم حتما با او همکاری کنم. از زمانی که یادم می‌آید یکی از طرفداران بزرگ او بوده‌ام.

بیش از هرچیزی می‌خواستم او را در حال کار ببینم. می‌خواستم ببینم که چگونه صحنه و مردم را اداره می کند و حس روی صحنه‌ی او بودن چگونه است؛ فیلم‌نامه دارای چه چیزهایی است و چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. همه‌ی این‌ها برای من هیجان‌انگیز هستند. به همین خاطر دیدن تمامی این‌ها از نزدیک تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای خواهد بود. این چیزی است که همیشه آرزویش را داشته‌ام.

علاوه بر اهمیت کار کردن با تارانتینو برای رابی، او از اهمیت بازی کردن نقشی مانند شارون تیت آگاه است. از آن‌جایی که این فیلم در لس آنجلس سال 1969 رخ می‌دهد و شصیت تخیلی‌ای که دیکاپریو نقشش را ایفا می‌کند، در همسایگی تیت قرار دارد، انتظار می‌رود که در داستان به کشته شدن او توسط پیروان چارلز منسون پرداخته شود.

او می‌گوید:

برای هر نقشی که بازی می‌کنم احساس مسئولیت می‌کند. فرقی ندارد واقعی باشد یا تخیلی. برای این که بتوانم نقش او را درست و صادقانه بازی کنم و احساساتش را درک کنم، این احساس مسئولیت لازم است.

فیلم جدید کوئنتین تارانتینو به نام «روزی روزگاری در هالیوود» قرار است که در تاریخ 9 آگوست سال 2019 روی پرده‌ی سینما‌ها برود. ناشر این فیلم سونی خواهد بود و این اولین پروژه‌ای است که تارانتینو در آن با سونی همکاری داشته است. او سال گذشته اعلام کرده بود که با توجه به اتهاماتی که متوجه هاروی وانستاین است، ارتباطات خود را با او و شرکتش قطع خواهد کرد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.