Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: هرچیزی که پیش از دیدن فیلم Avengers: Infinity War باید بدانید

مارول توانسته‌ است طی این 10 سالی که می‌گذرد و توسط 18 فیلمی که در دنیای سینمایی خود ساخته‌است، افسانه‌های بسیاری را خلق کند که در کهکشان‌ها و هزاره‌های مختلف پراکنده شده‌اند. جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول، فیلم Avengers: Infinity War است که به نوعی نقطه‌ی اوج تمامی فیلم‌های پیشین مارول محسوب می‌شود. توجه به این که این فیلم محل تلاقی بسیاری از روایت‌های پیچیده‌ی قبلی است، برای دیدن آن و لذت بردن، نیاز دارید تا اطلاعاتی را پیش از دیدن در اختیار داشته باشید. در ویدئویی که بالای صفحه برای شما آورده شده است، سعی شده که تمامی احتیاجات شما برای دیدن این فیلم برطرف شود.

طی مدت زمان 15 دقیقه می‌توانید با تماشای این ویدئو، به تمامی افسانه‌های دنیای سینمایی مارول سرک بکشید و همه‌چیز را  راجع به آزگارد تا واکاندا ببینید. به صورت خلاصه باید گفت که فیلم Infinity War تماما درباره ی سنگ‌های اینفینیتی خواهد بود. این‌ها سنگ‌هایی فضایی هستند که قدرت‌های بسیاری در خود دارند. تاکنون چندین مورد از این شش سنگ را در عناوین مختلفی از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول دیده‌ایم که در سرتاسر دنیا پراکنده شده‌اند. در انتهای فیلم The Avengers با تانوس آشنا شدیم. او می‌خواهد که تمامی این سنگ‌ها را جمع‌آوری کند تا نابودی به بار بیاورد. هنوز چیزهای بسیاری را باید راجع به تانوس بفهمیم.

اطلاعات پایه‌ی دیگری نیز وجود دارد که می‌بایست پیش از دیدن فیلم Infinity War آن‌ها را بدانید. از زمان فیلم کاپیتاان آمریکا: جنگ داخلی، گروه اونجرز به صورت رسمی از هم پاشید و کاپیتان آمریکا به تنهایی فعالیت می‌کند. در فیلم ثور: راگناروک دیدیم که پتک ثور به همراه تمامی آزگارد نابود می‌شود و رابطه‌ی بروس بنر با هالک درونش هم پیچیده‌تر می‌شود. در فیلم Black Panther دیدیم که واکاندا خود را به دنیای پیرامونش معرفی کرد و برای شکست دادن تانوس اعلام آمادگی نمود. در انتهای این فیلم مشخص شد که باکی در واکاندا وخفی شده بوده است.

فیلم Avengers: Infinity War سریع‌تر از هر فیلم دیگری به مرز یک‌ میلیارد دلار فروش جهانی رسیده است.

البته باید توجه هم داشت که این ویدئو‌ها و توضیحات نمی‌توانند به درستی به تمامی جزئیاتی بپردازند که دانستنشان باعث می‌شود که فیلم Infinity War نه‌تنها قابل فهم‌تر باشد، بلکه لذت بردن از آن‌ را هم راحت‌تر می‌کنند. با این حال با تماشای این ویدئو می‌توانید حافظه‌ی خود را تجدید کنید  ذهنیت خود را برای تماشای این محصول حماسی مارول آماده کنید.

منبع filmschoolrejects

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.