Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اولین نظرات منتقدین در مورد فیلم Solo: A Star Wars Story چگونه بوده‌ است

0

جدیدترین عنوان از فرنچایز جنگ ستارگان، فیلم Solo: A Star Wars Story نام دارد و قرار است که این ماه به اکران برسد. حال، اولین واکنش‌های منتقدین به این فیلم منتشر شده است. با این که برای دیدن نقد‌ها و بررسی‌های جامع می‌بایست تا هفته‌ی آینده صبر کنید، می‌توانید با خواندن حرف‌هایی که این منتقدین در توییتر راجع به فیلم زده‌اند، دیدگاهی کلی راجع به آن به دست آورید.

این فیلم گذشته‌ی عجیب و غریبی داشته است. کارگردانان اصلی این فیلم، فیل لرد و کریس میلر بوده‌اند که بعد‌ها در روند ساخت با ران هاوارد کهنه‌کار جایگزین شدند. فیلم‌برداری این فیلم چندماه بیشتر به طول انجامید و درنهایت هاوارد مجددا بیشتر بخش‌های فیلم را فیلم‌برداری کرد. به همین خاطر منتقدین اندکی نسبت به نتیجه‌ی نهایی این فیلم نگران بوده‌اند.

برای تماشای تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story به این لینک مراجعه کنید. همچنین با مراجعه به این لینک می‌توانید آخرین تیزر این فیلم را نیز تماشا کنید.

می‌توان گفت که در کل واکنش‌ها نسبت به این فیلم بسیار مثبت بوده‌اند، اما به پای نظرات مثبت خیره‌کننده‌ای که در ماه دسامبر برای ستایش فیلم The Last Jedi منتشر شده بودند، نمی‌رسند. در ادامه به بررسی توییت‌های این منتقدین در رابطه با فیلم خواهیم پرداخت. با گیم‌نیوز همراه باشید.

 

برخی از منتقدین از این نکته ناراضی بوده‌اند که شروع این فیلم مقداری کند بوده است.

اولین بخش از فیلم Solo: A Star Wars Story می‌تواند کمی نامیزان به نظر برسد، اما زمانی که دونالد گلوور وارد می‌شود (که فوق‌العاده هم بازی می‌کند) و عنصر داستانی دزدی کِسِل ران وارد فیلم می‌شود، بسیار جذاب می‌شود. (کسانی که می‌خواستند چوباکا و هان را در حال حمام کردن با هم ببیند هم خوشحال خواهند شد.)

کمی طول می‌کشد تا به آلدن در نقش هان عادت کنید، اما پس از حدود 30 دقیقه ذهنتان با آن خو خواهد گرفت. (همچنین بالاخره توانستم کلینت هاوارد را در یکی از فیلم‌های جنگ ستارگان ببینم.)

 

فیلم Solo: A Star Wars Story جای پای خود را اندکی سخت پیدا می کند و کمی طول می‌کشد که به حضور آلدن در نقش هان عادت بکنید. با این حال زمانی که فیلم به بخش گروه ساختن و دزدی‌ می‌رسد، بسیار خوب پا می‌گیرد.

 

با این حال، زمانی که فیلم جای پای خود را پیدا می‌کند، تعریف بسیاری از ترکیب موجود در این فیلم از عناصر اکشن، کمدی و درام شده است. ژرمین لوسیر از گیزمودو درباره‌ی این فیلم گفته است که «یک ماجراجویی بی‌‌توقف است که در آن بیش از آن‌چه که فکر می‌کنید احساسات گنجانده شده است.»

 

فیلم Solo: A Star Wars Story واقعا لذت بخش بود. این فیلم یک ماجراجویی بی‌‌توقف است که در آن بیش از آن‌چه که فکر می‌کنید احساسات گنجانده شده است. زمانی که فیلم به پایان برسد لب‌خند روی لب خواهید داشت و مشتاق دیدن چیز‌های بیشتری از این فیلم خواهید بود.

 

بازیگران این فیلم نیز نظرات مثبت بسیاری را برانگیخته‌اند. بازیگر نقش هان، یعنی آلدن اهرنریش، کار سخت پا گذاشتن در جای پای هریسون فورد را بر عهده داشته است. این نقش را همه با بازی او می‌شناسند و این موضوع کار را برای آلدن سخت‌تر می‌کرده است. با این حال بیشتر منتقدین معتقد بوده‌اند که بازی او خوب بوده است.

فیلم Solo: A Star Wars Story خیلی خوب است. به شدت سرگرم‌کننده است. این یک فیلم دزدی درون‌کهکشانی است و دیدن فیلم جنگ ستارگانی که در آن خبری از ستاره‌ی مرگ نباشد و یا سرنوشت شورشیان در خطر نباشد، کمی حس تازگی می‌دهد. آلدن اهرنریش در نقش هان فوق‌العاده است، اما شاید ال‌3 شخصیت جدید موردعلاقه‌ام باشد.

واو. همین الان فیلم Solo: A Star Wars Story را دیدم و می‌تواند تائید کنم که فوق‌العاده است. دونالد گلوور همان‌گونه که انتظار می‌رفت بی‌نقص بود اما آلدن اهرنریش می‌بایست با الگوی مهمی برابری می‌کرد.

 

با این حال، همه از این فیلم خوششان نیامده بود. با این که به نظر نمی‌رسید کسی از این فیلم بدش آمده باشد، برخی از منتقدین مقداری ناامید به نظر می‌رسیدند و معتقد بودند که اشارات این فیلم به دیگر فیلم‌های جنگ ستارگان مقداری زیاد بوده است.

فیلم Solo: A Star Wars Story لحن سبکی دارد و در آن سکانس‌های اکشن بسیار خوبی وجود دارد. لحظات بسیار خوبی در فیلم وجود داشت اما برخی از آن‌ها مقداری برای من اذیت‌کننده بودند. رابطه‌ی نزدیک برادری چوباکا و هان خیلی دیدن داشت.

 

فیلم Solo: A Star Wars Story … خوب است. فیلم به سکلی کند جای پای خود را پیدا می‌کند اما در بخش دوم راه می‌افتد و مطمئنا سرگرم‌کننده است. مانند بسیاری از پیش‌درآمد‌ها این مشکل را داشت که به سوالاتی پاسخ می‌داد که نیازی به جوابشان نداشتم، اما اشارات جالبی هم در فیلم وجود داشت. در کل فیلم را دوست داشتم، اما عاشقش نشدم.

 

فیلم Solo: A Star Wars Story قرار است تا در تاریخ 25 مه در سینماها اکران شود.

 

 

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.