Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نینتندو تاریخ عرضه‌ی مجدد کنسول NES Classic Edition را اعلام کرد

0

نینتندو تاریخ عرضه‌ی مجدد بازعرضه‌ی NES، یعنی کنسول NES Classic Edition را اعلام کرده است. این کنسول در زمان اولین عرضه ی مجدد خود در ماه نوامبر سال 2016 بلافاصله به فروش رفت و تمام شد. حالا قرار است که در تاریخ 29 ژوئن امسال نیز مجددا در دسترس عموم قرار بگیرد. نینتندو انتظار دارد که این کنسول تا انتهای سال 2018 در دسترس باشد.

این شرکت همچنین 20 بازی NES را به همراه این کنسول عرضه خواهد کند که بخش‌های چندنفره‌ی آنلاین آن‌ها به عنوان بخشی از سروریس اشتراکی آنلاین سوییچ، به روزرسانی شده‌اند. این سرویس اشتراکی قرار است تا در ماه سپتامبر امسال آغاز به کار کند. واضح است که تقاضای زیادی برای این دسته کنسول‌های رتروی کوچک وجود دارد. شرکت نینتندو اخیرا اعلام کرده بود که بیش از 5 میلیون کنسول SNES Classic به فروش رسانده است. این ممن است یکی از دلایلی باشد که فروشگاه دانلود کنسول مجازی برای سوئیچ وجود ندارد.

منبع The Verge

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.