Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

برنامه‌های سونی در E3 2018 مطابق انتظار طرفداران است

0

سونی اعلام کرده که صبح سه شنبه 22 خرداد کنفرانس خود در E3 2018 را برگزار خواهد کرد. این شرکت بزرگ که هر سال در E3 نمایشی قابل قبول از بازی‌های خود به همراه غافل‌گیری‌هایی برای طرفداران دارد، امسال برنامه‌های خود در E3 2018 را مطابق انتظار طرفداران تنظیم کرده است. برنامه‌های سونی در E3 2018 شامل چهار بازی معرفی شده و مورد انتظار این شرکت برای پلی‌استیشن 4 می‌شود.

امسال چهار بازی Death Stranding، اسپایدرمن، The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima در کنفرانس سونی به نمایش در می‌آیند. کوجیما که این روزها سخت مشغول کار بر روی تریلر بعدی بازی خود است، برای سومین بار بازی Death Stranding را در این کنفرانس به نمایش خواهد گذاشت. امیدواریم امسال جزئیات کاملی از این بازی و نحوه و زمان انتشار آن منتشر شود.

شان لیدن در بلاگ‌کست اختصاصی سونی برای معرفی برنامه‌های این شرکت در E3 2018 در مورد بازی کوجیما گفته است:

گزارش تازه‌ای از روند ساخت و توسعه‌ی Death Stranding ارائه خواهد شد.

بازی مرد عنکبوتی نیز که تا کنون نمایش مورد توجهی داشته و یکی از بازی‌های بسیار مورد انتظار طرفداران و دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 است، احتمالا نمایش گیم‌پلی خاص و هیجان‌انگیزی خواهد داشت. The Last of Us Part 2 که مهم‌ترین بازی انحصاری سونی برای رویداد E3 2018 محسوب می‌شود، همان بمبی است که همه انتظار دارند با انفجار مهیب خود شگفت‌زده‌مان کند. از Ghost of Tsushima هم به هیچ وجه نباید غافل شد. این بازی که در هفته‌ی گیم پاریس 2017 معرفی شد، از جمله عناوینی است که می‌تواند ورق را کاملا برگرداند.

شان لیدن در مورد این بازی استودیوی ساکرپانچ گفته است:

وقتی شما آن را در E3 ببینید ناامید نخواهید شد.

کنفرانس سونی در E3 2018 همچنین شامل نمایش بازی‌های سازندگان دیگر (third-party) و بازی‌سازان مستقل هم خواهد شد.

لیدن در مورد بازی اسپایدرمن نیز گفته است:

کسانی که نمایش این بازی را تماشا کنند غافل‌گیر خواهند شد.

لیدن در جریان بلاگ‌کست خود در مورد برنامه‌های سونی در E3 2018 تصریح کرد که این شرکت هیچ برنامه‌ای برای رونمایی و معرفی از یک سخت‌افزار (کنسول) جدید ندارد. به نظر می‌رسد تمرکز اصلی سونی در این رویداد بر روی چهار عنوان از پیش معرفی شده‌ای است که کم‌کم به محبوب‌ترین بازی‌های در شرف انتشار برای کنسول پلی‌استیشن 4 تبدیل می‌شوند.

در نهایت در مورد The Last of Us Part 2 این اظهار نظر جالب به نظر می‌رسد:

این بازی به عنوان محوری محکم و استوار در بین چهار عنوانی که در موردشان حرف زدیم عمل خواهد کرد.

با اعلام نهایی سونی و خبر حضور شرکت اسکوئر انیکس در E3 2018 با یک کنفرانس خبری اختصاصی، تکلیف حضور پیشتازان عرصه‌ی ساخت بازی‌های ویدئویی در بزرگ‌ترین نمایشگاه سال مشخص شده است. با گیم‌نیوز همراه باشید.

 

 

منبع ign

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.