Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: اولین تریلر بازی Rage 2 گیم‌پلی سریع و خشن آن را به نمایش می‌گذارد

همان‌طور که وعده داده بود، امروز بتسدا از اولین تریلر بازی Rage 2 رونمایی کرد. این بازی که دیروز پس از تیزرهای متعدد و لیک شدن‌های پی در پی اطلاعات مختلف و یک تیزر 15 ثانیه‌ای رسما معرفی شد، امروز اولین تریلر و اطلاعات جدیدی را برای ما به ارمغان آورده است. با گیم‌نیوز همراه باشید.

اولین تریلر گیم‌پلی بازی امروز در حالی منتشر شد که تریلر رونمایی از بازی هیچ نشانی از گیم‌پلی نداشت و بتسدا تصمیم گرفت در کوتاه‌ترین زمان ممکن این خلا را پر کند. گیم‌پلی بازی Rage 2 بسیار پرهیجان، پر از شلیک و انفجار و با ریتمی سرسام آور است که اگر بازی نهایی درصدی به این تریلر شباهت داشته باشد، می‌تواند خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی بهترین بازی تیراندازی اول شخص سال مطرح کند.

در کنار اولین تریلر بازی Rage 2 اطلاعاتی نیز در مورد این بازی منتشر شده است. همان‌طور که حدس می‌زدیم، Rage 2 یک عنوان جهان باز پساآخرالزمانی است و در این دنیا قلمروهای متعددی وجود دارند که توسط آن گروه‌هایی از باقی‌مانده‌ی انسان‌ها اداره می‌شوند.

شما در نقش Walker یک تیرانداز ماهر بازی می‌کنید که در کنار مبارزه با گروه‌های مختلف، در پی انتقام از The Authority (یک گروه حکم‌رانی در بازی) است که همه چیز را از او گرفته و رهایش کردند تا بمیرد.

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، در بازی سلاح‌ها حرف زیادی برای گفتن دارند. عمده‌ی گیم‌پلی بازی به تیراندازی وابسته است و شما می‌توانید برای بهتر شدن تجربه‌تان در طول بازی سلاح خود را ارتقا دهید و همچنین با استفاده از قابلیتی به نام Overdrive بیش از حد ممکن از اسلحه‌ی خود انتظار داشته باشید. خودروها نیز در بازی نقش مهمی ایفا می‌کند و یکی از جذاب‌ترین بخش‌های گیم‌پلی بازی مبارزه‌ی ماشینی است!

بتسدا تایید کرده که Rage 2 بخش مهمی از کنفرانس این شرکت در E3 2018 را به خود اختصاص خواهد داد، پس باید منتظر اطلاعات و نمایش‌های بیشتر از این بازی در این رویداد باشیم.

بازی Rage 2 که قرار است در سال 2019 برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شود را دو استودیوی Avalanche و id با همکاری هم می‌سازند.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.