Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

احتمال ساخت یک بازی بتل رویال توسط سازندگان GTA V کم است

0

حالا که طوفان فورتنایت همه‌ی صنعت بازی را درنوردیده، همه‌ی استودیوها به نوعی ساختن یک بازی در سبک بتل رویال را در نظر گرفته‌اند. گمانه‌ها در مورد حالت بتل رویال بازی‌های بتلفیلد و ندای وظیفه همچنان ادامه دارد. برخی از شرکت‌ها مثل مایکروسافت نیز احتمال ساخت یک بازی بتل رویال اختصاصی را به شرط تبدیل شدن به یک چیز خاص را به طور کامل از برنامه کنار نگذاشته است. اما سازندگان GTA V و Red Dead Redemption 2 احتمالا هیچ برنامه‌ای برای ساخت یک عنوان در این سبک و سیاق را ندارند.

«زلنیک» رییس Take-Two در گفتگویی اعلام کرده است که او از استودیوهای خود شامل 2K Games و Rockstar انتظار ندارد به ساخت بازی‌های بتل رویال مثل فورتنایت و عنوان PUBG روی آورند.

من فکر می‌کنم اگر کسی تجارتش را برای دنبال کردن مسیر دیگران تغییر دهد، مدام باید خود را در جایگاه دوم احساس کند، و از نظر من این‌که بگوییم جایگاه دوم یک نوع کوتاه بینی است، شما ممکن است همیشه آخر بمانید. کار ما نوآوری است، و اغلب اوقات موفقیتمان را مدیون همین امر بوده‌ایم.

قبلا زلنیک گفته بود که شرکت او کاملا در جریان موفقیت‌های بازی فورتنایت است و او بیشتر تمایل دارد تا استودیوهای این شرکت به ابداع چیزهای جدید و جابجا کردن مرزها فکر کنند تا پیروی از دیگران.

با این حال راکستار به طور کامل بیخیال حالت بتل رویال نشده است. در حال حاضر دو حالت شبیه به بتل رویال برای بازی GTA Online موجود هستند. یکی Motor Wars که در سال 2017 عرضه شد و دیگری Trap Door که همین هفته به این بازی اضافه شده است.

زلنیک اشاره کرده که موفقیت فورتنایت نشان می‌دهد که برخی بازی‌های موفق همان بازی‌هایی هستند که هیچ‌کس انتظارش را ندارد. زلنیک به عنوان مثالی در این زمینه به Red Dead Redemption اشاره می‌کند که به اعتقاد فعالین صنعت پیش از عرضه، به خاطر کم شدن محبوبیت فضای وسترن، انتظار موفقیت آن نمی‌رفت.

زلنیک در پایان خاطر نشان کرد که ساخت بازی‌های داستان‌محور، پرهزینه و سینمایی مثل GTA V و Red Dead Redemption 2 همچنان به عنوان اولویت این شرکت و استودیوهایش مطرح است.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.