Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

انتشار Metro Exodus با تاخیر مواجه شد – نمایش بازی در E3 2018 حتمی است

0

انتشار Metro Exodus پیش از این برای سال 2018 میلادی برنامه‌ریزی شده بود، اما این بازی که قرار است برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود، تا سه ماهه‌ی اول سال 2019 میلادی رنگ بازار را نخواهد دید. ناشر این بازی THQ Nordic در بیانیه‌ای اعلام کرد که انتشار Metro Exodus را به زمانی بین ماه‌های ژانویه و مارس 2019 منتقل کرده است. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

استودیوی 4A Games سازنده‌ی بازی‌های مترو، در توئیتی در این باره اعلام کرده است که این بازی «جاه‌طلبانه»ترین عنوان از مجموعه‌ی مترو است و برای تبدیل شدن آن به بهترین حالت ممکنش زمان بیشتری نیاز دارد. این توئیت را در ادامه مشاهده کنید:

ما می‌دانیم که شنیدن این خبر برای طرفداران ما ناامیدکننده است، ولی در E3 ما بخش‌های زیادی از گیم‌پلی بازی از محیطی که قبلا هرگز ندیده‌اید به نمایش خواهیم گذاشت.

این در حالی است که THQ Nordic قبلا تایید کرده بود که این شرکت به دلیل «مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 روسیه» امسال در E3 شرکت نخواهد کرد، اما بازی‌های تحت انتشار Deep Silver فرصت حضور در نمایشگاه E3 2018 را خواهند داشت.

مانند دیگر بازی‌های مجموعه‌ی مترو، نقش اول Exodus را «آرتیوم» ایفا خواهد کرد. این بازی یک تجربه‌ی سندباکس در سبک بقا است و داستانی غیرخطی دارد که یک سال تمام طول می‌کشد. اولین قسمت از این مجموعه بازی Metro 2033 در سال 2010 عرضه شد.

بازی Metro Exodus در E3 2017 رونمایی شد و قرار بود تا پایان امسال عرضه شود.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.