Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی بتلفیلد ۵ ساختار تک‌نفره‌ی داستان‌های جنگ بتلفید ۱ را برمی‌گرداند

0

حالا که بازی بتلفیلد 5 مشخصا قرار است ساخته شود، DICE کمپینی تبلیغاتی برای آن به راه انداخته که از طریق آن چندین ویژگی را در این بازی وعده داده است. در شب گذشته اعلام شد که رونمایی رسمی از این بازی هفته‌ی آینده صورت خواهد گرفت.

در پستی که دایس در بلاگ خود منتشر کرد، اشاراتی به چند مورد از ویژگی‌های بازی شده بود. یکی از این ویژگی‌ها این است که بخش کمپین داستانی بازی بتلفیلد 5، مانند بازی بتلفیلد 1 خواهد بود.

منظور از این شباهت این است که ساختار «داستان‌های جنگ» به این بازی بازخواهد گشت. در بازی بتلفیلد یک، بخش کمپین داستانی چندین شخصیت اصلی را در مناطق مختلف جنگی دنبال می‌کرد که هر کدام از آن‌ها چندین ماموریت کوتاه و منحصر به خودشان را داشتند.

با این که در پست بلاگ دایس اشاره‌ای به این موضوع نشده بود که کدام یک از مناطق و یا سناریو‌های جنگی در این بازی وجود خواهد داشت، گفته شده بود که بازیکنان صحنه‌هایی از جنگ را تجربه خواهند کرد که انتظارش را نمی‌داشتند. پیش‌تر گزارشاتی منتشر شده بودند که می‌گفتند این بازی در جریان جنگ جهانی دوم خواهد بود، اما هنوز این مطلب تائید نشده است.

اگر این بازی در جریان جنگ جهانی دوم اتفاق بیافتد، جالب خواهد بود که بتوانیم در آن به وقایع جبهه‌ی شرقی و اقیانوس آرام بپردازیم و به سراغ همان جبهه‌ی غربی که تقریبا تمامی بازی‌های مرتبط با جنگ جهانی دوم به آن پرداخته‌اند، نرویم.

دیگر موردی که در این پست به آن اشاره شده بود، Operations، یکی از بهترین حالات بازی بتلفیلد 1 بوده که دایس امیدوار است در صورت برگردانده شدنش توسط مردم مورد استقبال قرار بگیرد. در پست مذکور همچنین به بخش بازی چندنفره‌‌ای در ابعاد بزرگ‌تر هم اشاره شده است که چندین نقشه و حالت مختلف خواهد داشت.

مورد دیگری که در این پست به آن اشاره شده بود این بوده که گفته شده است در این بازی تغییرات هیجان انگیزی در گیم‌پلی صورت خواهد گرفت، اما در این لحظه نظری راجع به این که منظور از این حرف چه می‌تواند باشد نداریم.

تاکنون تاریخ انتشاری برای بازی بتلفیلد 5 مشخص نشده است. رونمایی از این بازی در تاریخ 23 ماه می صورت خواهد گرفت.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.