Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جنیفر آنیستون در سریال جدید نت‌فلیکس نقش اولین رییس جمهور زن آمریکا را ایفا می‌کند

0

کاخ سفید اندکی دوستانه‌تر شد. بازیگر نقش ریچل در سریال کمدی محبوب Friends قرار است تا در فیلم کمدی سیاسی جدید نتفلیکس به نام «بانوان اول» بازی کند. جنیفر آنیستون در این فیلم نقش رئیس جمهور ایالات متحده‌ی آمریکا را برعهده خواهد داشت و بازیگر سریال One Mississippi، تیگ نوتارو، نقش همسر او را ایفا خواهد کرد.

این فیلم درباره‌ی اولین رئیس جمهور زن تخیلی آمریکا، به نام بورلی نیکلسون و همسرش کیسی است. آن‌ها وارد کاخ سفید می‌شوند و همان‌طور که در توضیحات رسمی این سریال نوشته شده، ثابت می‌کنند که «پشت هر زن موفقی یک زن بزرگ‌ دیگر است.»

ایده‌ی اصلی ساخت این فیلم را نوتارو و همسرش، استفانی الین، به نتفلیکس داده‌اند. این دو همچنین مسئولیت نوشتن فیلم‌نامه را نیز بر عهده دارند. جنیفر انیستون قرار است تا در کنار نوتارو، الین، آدام مک‌کی، ویل فرل، جسیکا الباوم و بتسی کوچ مسئولیت تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده داشته باشد. تهیه‌کننده‌ی ارشد این فیلم کریس هنچی خواهد بود

انیستون که شهرت خود را از طریق برنامه‌‌های تلویزیونی به دست آورده، همچنین قرار است تا در کنار ریس ویدرسپون در سریالی به ایفای نقش بپردازد که موضوع آن درباره‌ پشت‌صحنه‌ی برنامه‌های صبح‌گاهی تلویزیونی است. شرکت اپل در ماه نوامبر امتیازات این سریال را خرید، با این حال تا کنون تاریخ مشخصی برای پخش این سریال در نظر گرفته نشده است.

نوتارو پس از این که آمازون بعد از گذشت دو فصل از سریال One Mississippi آن را لغو کرده، بازیگری آزاد است. سریال کمدی او به نام Happy to Be Here قرار است تا در تاریخ 22 ماه می از سرویس نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع huffingtonpost

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.