Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تری‌آرک: Call of Duty: Black Ops 4 هیچ وقت قرار نبود بخش داستانی داشته باشد!

0

در جریان رونمایی از بازی Black Ops 4 مشخص شد که مطابق شایعه‌ها، این بازی دارای کمپین سنتی و معمولی نخواهد بود و به جای آن یک حالت بتل رویال بزرگ به نام Blackout جایگزین شده است که در آن وسایل نقلیه‌ی زمینی، ابی و هوایی مانند بازی‌های قبلی وجود خواهند داشت.

دن بانتینگ، یکی از رئیس‌های استودیو تری‌آرک در مصاحبه با یوروگیمر به نظرات طرفداران پاسخ داد و تائید کرد که هیچ‌وقت قرار نبوده که کمپین سنتی برای آخرین عنوان مجموعه‌ی Black Ops لحاظ شود. او همچنین جزئیاتی درباره‌ی فعالیت‌هایی که بازیکنان می‌توانند در صورت تمایل به بازی تک‌نفره انجام دهند در اختیار قرار داد.

او این‌گونه گفت:

هیچ‌وقت قرار نبود که یک حالت کمپین سنتی بسازیم. همیشه آن‌گونه پیش رفتیم که می‌خواهیم در این بازی کاری متفاوت بکنیم که از شیوه‌ی تعامل کاربران بازی Black Ops 3 و دیگر عناوین این مجموعه طی این سال‌ها الهام گرفته شده باشد. شاهد این هستیم که بازیکنان بیشتر و بیشتری وقت خود را برای بازی‌های چندنفره و زامبی‌ها می‌گذارند و این اختصاص وقت نه‌تنها در بازی، بلکه در استریم‌ها و صحبت‌ها در تالار‌های گفت‌‌و‌گو نیز قابل مشاهده است. مردم به این گونه مسائل نظر مثبتی داشته‌اند. تصمیممان این شد که این‌بار سبک متفاوتی از بازی بسازیم.

هیچ‌وقت قرار نبوده که کمپین به شکل سنتی وجود داشت باشد. همیشه می‌خواسته‌ایم که داستان‌ها را به شیوه‌های مختلفی بیان کنیم. ما همیشه می‌خواسته‌ایم از جامعه‌ی بازیکنانمان و علی‌الخصوص شیوه‌ی بازی کردنشان با دوستانشان تقدیر کنیم. روح و جان این بازی، انجام دادن آن با دوستانتان است و ما می‌خواستیم که بیش از همیشه روی این موضوع تاکید داشته باشیم.

 

زمانی که از بانتینگ سوال شد آیا پیامی برای برخی از طرفداران که گفته بودند در صورت نبودن کمپین تک‌نفره این بازی را بایکوت خواهند کرد دارد یا نه، او گفت:

فکر می‌کنم تغییر برای مردم خیلی دشوار باشد. به طرفدارانمان می‌گویم که تری‌آرک طی سال‌ها شما را ناامید نکرده است. شما می‌دانید که این استودیو همیشه بهترین تجربه‌ها را برای شما به ارمغان آورده و می‌توان این تجارب را علی‌الخصوص در بازی‌های Black Ops دید. ما در این عنوان بیشتر به بخشی پرداخته‌ایم که بازیکنان بیشتر وقت خود در بازی را روی آن می‌گذاشته‌اند.

بانتینگ همچنین تائید کرد که در بازی Black Ops 4 یک سری ماموریت‌های انفرادی وجود دارند که باعث می‌شوند درک شما از هر یک از متخصصینی که حالت بازی چندنفره با آن‌ها بازی خواهید کرد افزایش پیدا کند.

بانتینگ اضافه کرد:

این {ماموریت‌ها} به شما داستان پس زمینه خواهند داد. به شما توضیح می‌دهند که چرا این شخصیت‌ها وجود دارند، برای چه کسی کار می‌کنند و در چه نوع عملیات‌هایی شرکت می‌کنند؟

این ماموریت‌ها باعث می‌شوند که بازیکنان با دنیایی که وقت خود را در آن می‌گذرانند ارتباط کامل‌تری داشته باشند و همچنین به شخصیت‌هایی پرداخته شود که در بازی Black Ops 3 خیلی به اختصار داستانشان را گفته بودیم. در کنار این شخصیت‌ها، شخصیت‌های جدیدی نیز معرفی خواهند شد. این مجموعه ماموریت‌ها باعث می‌شوند که مهارت شما در هر کدام از این شخصیت‌ها بهینه شود تا بتوانید وارد بازی چندنفره شده و مهارت خود را به آزمایش بگذارید.

منبع pcgamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.