Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

میشل و باراک اوباما برای نتفلیکس محتوا خواهند ساخت

0

میشل و باراک اوباما با نتفلیکس همکاری خواهند کرد و این همکاری تنها منحصر به پشت دوربین نخواهد بود. خبر این قرارداد مهم، دیروز یعنی دوشنبه، اعلام شد. به گفته‌ی یکی از اشخاص مرتبط، اولین محتوای حاصل از این قرار داد در بهترین حالت در سال 2019 آماده‌ی انتشار خواهد شد.

نتفلیکس تاریخی را مشخص نکرده است، اما در بیانیه‌ی این شرکت در رابطه با این قرارداد گفته شده «اوباما‌ها محتوای متنوعی را تهیه خواهند کرد که ممکن است شامل برنامه‌های تلوزیونی، سریال، سریال‌های مستند و غیره باشد.»

طی این قرارداد، بعضی مواقع رئیس جمهور اسبق آمریکا به همراه همسرش به عنوان میزبان یا میانجی جلوی دوربین حاضر خواهند شد. در بقیه‌ی مواقع، این دو ساکن پیشین کاخ سفید، به عنوان تهیه‌کننده در پشت دوربین حضور خواهند داشت.

مفاد مالی این قرارداد اعلام نشده است. با این قرار داد، اوباما‌ها محوای ارزشمندی را برای نتفلیکس به همراه خواهند آورد که بخش عظیمی از 125 میلیون مشترک این سرویس مشتاق دیدن آن‌ها هستند. در عوض نتفلیکس نیز محیط ارزشمندی را برای این زوج فراهم می‌کند تا در دوران پساکاخ‌سفیدیشان باز هم دیده بشوند.

روز دوشنبه این زوج گفتند که قصد دارند تا از قدرت روایت داستانی استفاده کنند تا ارزش‌های معمول را گسترش دهند. باراک اوباما در بیانیه‌ای گفت:

امیدواریم که بتوانیم افراد خلاق و تاثیرگذاری را پروش دهیم و هدایت کنیم که قادر باشند احساس‌ هم‌دردی و تفاهم را میان مردم ایجاد کنند و به آن‌ها کمک کنیم تا داستان‌هایشان را با دنیا به اشتراک بگذارند.

میشل اوباما ادامه داد:

سرویس بی‌رقیب نتفلیکس جایگاه مناسبی برای داستان‌هایی است که ما می‌‌خواهیم به اشتراک بگذاریم؛ برای شروع این همکاری هیجان‌انگیز بسیار مشتاقیم.

میشل و باراک اوباما هم‌اکنون می‌باید تیمی از تهیه‌کنندگان را استخدام کنند. این دو شرکتی به نام Higher Ground Productions را تاسیس کرده‌اند تا تحت نام این شرکت برای نتفلیکس تولید محتوا کنند.

این دسته از همکاری‌های اختصاصی برای تهیه‌کنندگی در هالیوود چیز چندان عجیبی نیست و در واقع نتفلیکس با برخی از افراد مطرح مانند شاندا رایمز و رایان مورفی هم برنامه‌هایی داشته است، اما با این حال این اولین بازی است که با یکی از رئیس‌ جمهورهای قبلی ایالات متحده آمریکا قرارداد بسته می‌شود.

اولین اخبار راجع به این همکاری در ماه مارس گزارش شده بودند. در آن زمان نیویورک تایمز دو برنامه‌ی احتمالی این زوج را معرفی کرده بود. در یکی از این برنامه‌ها باراک اوباما مجری برنامه‌ای بود که در آن درباره‌ی مسائل مهم در دوران ریاست جمهوری او صحبت می‌‌شد. در برنامه‌ای دیگر میشل اوباما درباره‌ی مسائلی مانند مواد غذایی صحبت می‌کرد که در کاخ سفید مشهور شده بود.

در روز‌های پایانی ریاست جمهوری باراک اوباما، گزارش شده بود که اوباما مشتاق است پس از پایان دوره‌اش به دنبال رسانه‌ی دیجیتال برود.

منبع cnn

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.