Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازیگران جدید فیلم جان ویک ۳ معرفی شدند؛ با تیک‌تاک‌من و زیرو آشنا شوید

0

دنباله‌ی فیلم اکشن جان ویک یعنی فیلم John Wick: Chapter 3 در حال ساخت است. هفته‌ی گذشته نیز اولین تیزر فیلم جان ویک 3 درست یک سال پیش از تاریخ عرضه‌اش منتشر شد. همان‌طور که انتظار می‌رود کیانو ریوز به عنوان نقش اصلی این فیلم در آن حضور خواهد داشت و اکنون هم برخی دیگر از بازیگران مکمل فیلم از طریق حساب رسمی توییتر جان ویک معرفی شده‌اند.

سه نفر از اشخاصی که معرفی شده‌اند برای طرفداران دو فیلم قبلی چهره‌های آشنایی هستند. در این فیلم هم ایان مک‌شین، لنس ردیک و لارنش فیشبورن به ترتیب نقش‌های خود در فیلم‌های قبلی به عنوان وینستون، چارون و بووری کینگ را ایفا کنند. مک‌شین و ردیک از سال 2014 و فیلم جان ویک اصلی در این مجموعه حضور داشته‌اند و فیشبورن نیز در سال 2017 و با فیلم John Wick: Chapter 2 به این مجموعه ملحق شد.

در میان بازیگران جدید این فیلم، نام پنج بازیگر جدید نیز به چشم می‌خورد. هیل بری (Catwoman و X-Men) نقش شخصیتی به نام سوفیا را ایفا خواهد کرد. ایژا کیت دیلون (Orange is the New Black) نقش اجادیکیتور را بر عهده خواهد داشت و مارک داکاسکس (Cradle 2 the Grave) هم نقش شخصیت «زیرو» را ایفا خواهد کرد. جیسون مانتزوکاس (Brooklyn Nine-Nine و The Good Place) نقش «تیک‌تاک‌من» را بر عهده خواهد داشت و انجلیکلا هیوستون نیز نقش «کارگردان» را بازی خواهد کرد. درحال حاضر نمی‌دانیم این شخصیت‌های جدید دقیقا چه کسانی هستند، اما اسامی جالبی دارند.

چد استاهلسکی فیلم جان ویک 3 را کارگردانی خواهد کرد. این کارگردان مسئولیت کارگردانی قسمت دوم و اول را نیز برعهده داشته است. سال گذشته استاهلسکی درباره ی برنامه‌های خود برای فیلم جان ویک 3 صحبت کرده بود و گفته بود:

نه این که بخواهیم فیلم سوم فیلم‌ بزرگ‌تری باشد، بلکه می‌خواهیم پیچیدگی‌ها و دشواری‌های این دنیا را به مخاطبین نشان دهیم. فکر می‌کنم برخی ریزه‌کاری‌ها باشند که در قسمت دوم این فیلم به آن‌ها نپرداخته‌ام و می‌خواهم در قسمت سوم این فیلم به سراغشان بروم و به شما نشان بدهم که بخش‌های درونی قسمت‌های مختلف نیویورک چگونه کار می‌کنند.

همچنین مدت‌ها بود که شایعه‌ای پیرامون ساخته‌ شدن اسپین‌آف تلویزیونی جان ویک، به نام The Continental، وجود داشت که در نهایت در ماه ژانویه تائید شد و مشخص شد که شبکه‌ی استارز قرار است آن را بسازد. کریس آلبرشت، رئیس این شبکه، گفته است که این سریال دارای صحنه‌های مبارزه‌ی جذابی خواهد بود و همان نوع تیراندازی‌های پرهیجانی را خواهد داشت که طرفداران از فیلم‌های جان ویک انتظار دارند. همچنین گفته شده بود که شخصیت‌های تاریک دیگری نیز به این سریال افزوده خواهند شد که در دنیای زیرزمینی شهر زندگی می‌کنند.

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.