Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

افزونه رایگان جدید بتلفیلد ۱ برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان را چگونه دریافت کنیم؟

0

احتمالا برای تجلیل رونمایی از «بتلفیلد 5» الکترونیک آرتز تصمیم گرفته تا یک بسته‌ی الحاقی جدید برای بازی بتلفیلد 1 را به صورت رایگان در اختیار کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار دهد. این افزونه‌ی رایگان جدید که «به نام تزار» (In the Name of Tsar) نام دارد، یک ارتش جدید و شش نقشه‌ی تازه را به صورت رایگان به بازی اضافه می‌کند و اکنون برای پلی‌ استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است.

برای دانلود این افزونه در کنسول خود باید به صفحه‌ی بازی در فروشگاه‌های پلی استیشن یا ایکس باکس بروید و آن را در قسمت افزونه‌ها پیدا کنید و برای دانلود قرار دهید. همچنین می‌توانید از لینک‌های زیر برای دانلود این افزونه در کنسول خود بهره بگیرید. در حال حاضر «به نام تزار» برای رایانه‌های شخصی در دسترس نیست، و به نظر نمی‌رسد به این زودی در اختیار کاربران پی‌سی قرار بگیرد، یا حداقل سازندگان بازی حرفی در این باره نزده‌اند.

دانلود برای کنسول ایکس باکس وان

دانلود برای کنسول پلی استیشن 4

این بسته‌ی الحاقی که در سپتامبر سال 2017 میلادی عرضه شد، ارتش روس را به همراه 6 نقشه‌ی جدید برای بخش چندنفره به بازی اضافه می‌کند. در کنار آن 11 سلاح جدید و چند وسیله‌ی نقلیه به بازی اضافه می‌شوند که در میان آن‌ها اتومیل زره‌پوش «پوتیلوف گارفورد» وجود دارد. این افزونه که در حال حاضر رایگان شده است ابتدا 15 دلار قیمت داشت.

الکترونیک آرتز نه تنها برای بتلفیلد 1 این افزونه را به رایگان به عرضه گذاشته است، بلکه در آستانه‌ی رونمایی از قسمت بعدی بازی بتلفیلد بسته‌ی الحاقی Final Stand بازی بتلفیلد 4 را نیز به صورت رایگان عرضه می‌کند. دارندگان این بازی می‌توانند این بسته‌ی الحاقی را نیز به رایگان دریافت کنند.

الکترونیک آرتز تایید کرده که بازی بتلفیلد امسال «بتلفیلد 5» نام دارد. این بازی احتمالا یک بخش بتل رویال خواهد داشت و بخش داستانی آن در جریان جنگ جهانی دوم می‌گذرد. حتما با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.