Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پنج تغییر مهم بازی فورتنایت که به زودی به آن اضافه می‌شوند

0

اپیک گیمز سازنده‌ی بازی فورتنایت در مطلبی در بلاگ خود از جزئیات برنامه‌های خود برای آینده‌ی این بازی پرده برداشت. ظاهرا تغییرات مهم زیادی برای آینده‌ی فورتنایت در نظر گرفته شده است که در به‌روزرسانی‌های بعدی به این بازی اضافه خواهند شد. همچنین چند رویداد زنده‌ی دیگر برای بازی در نظر گرفته شده‌اند. علاوه بر این‌که بخش رقابتی فورتنایت قرار است جایزه‌ای به بزرگی 100 میلیون دلار خواهد داشت و سال آینده به تورنومنت‌های ورزش‌های الکترونیک اضافه می‌شود. در ادامه پنج تغییر مهم بازی فورتنایت که به زودی به آن اضافه می‌شوند را خواهید خواند.

بالاخره حالت پلی‌گراند به این بازی اضافه می‌شود

اگرچه این حالت تنها برای مدت محدودی تحت عنوان یک رویداد جدید به بازی اضافه می‌شود، یکی از چیزهایی که برای مدت‌ها درخواست طرفداران بوده است را به بازی می‌افزاید. بالاخره می‌توانید در این بازی با دوستان خود وارد یک نقشه شوید و بازی کنید.

آن‌چنان که دوست دارید در نقشه‌ی بازی برای زمان طولانی‌تری بسازید و وارد نبرد شوید. در این حالت منابع در دسترس شما نیز افزایش خواهند یافت. همه‌ی جعبه‌های گنج در بازی چند بار بازیابی می‌شوند و در جاهای مختلف نقشه قرار می‌گیرند تا دسترسی به آن‌ها راحت‌تر باشند. فرندلی فایر نیز در این حالت تاثیر خواهد داشت.

آمار عملکرد شما در این حالت از بازی به دیگر بخش‌ها منتقل نمی‌شود بنابراین از این حالت نمی‌شود برای پیشروی در فصل‌های بازی استفاده کرد.

اپیک گیمز قرار است به زودی اطلاعات و جزئیات بیشتری از این بخش در اختیار ما قرار دهد. در حال حاضر می‌دانیم که این استودیو بر آن است تا شما را در عین لذت بردن از بازی به تمرین بیشتر و بررسی استراتژی‌های متفاوت بگمارد.

به‌روزرسانی پیشروی در چالش‌های بازی

این تغییر در بازی از آن دسته‌ای است که بسیار حیاتی به نظر می‌رسید. با انتشار نسخه‌ی 4.3 بازی، تمام چالش‌های بازی به صورت پاپ آپ به اطلاع شما می‌رسند.

این تغییر ممکن است کم‌اهمیت به نظر برسد، اما وقتی که دارید برای بقا در بازی تلاش می‌کنید، به یاد داشتن چالش‌هایی که از شما می‌خواهند تعداد مشخصی آیتم جمع آوری کنید یا با یک اسلحه‌ی خاص میزان مشخصی صدمه به دیگران وارد کنید، کمی دشوارتر از حدی است که تصور می‌کنید. این‌که بتوانید در لحظه به صورت دیداری از چالش‌های دلخواهتان آگاه باشید، می‌تواند کمک بزرگی به شما باشد.

از سوی دیگر، برخی بازی‌کنندگان ممکن است با دیدن مدام این پیغام‌ها در صفحه‌ی بازی خود موافق نباشند. این که این امکان می‌تواند برای برخی بازی‌کنندگان اعصاب خردکن باشد می‌تواند با امکان خاموش و روشن کردن اختیاری آن برطرف شود.

عملکرد بهبودیافته‌ی سرورها

اگر در بازی به خاطر عملکرد ضعیف سرورها با توقف‌های طولانی در میانه‌ی بازی مواجه می‌شوید، تنها نیستید. اپیک گیمز اعلام کرده که از این مشکلات آگاه است و با دقت آن‌ها را بررسی می‌کند و به زودی در صدد برطرف کردن این مشکلات برخواهد آمد.

انتقال داده در سرورهای حاضر بازی به کندی صورت می‌گیرد و اپیک ابزار امیدواری کرده که بتواند این جنبه از بازی را به زودی برطرف کند. در مطلبی که اپیک گیمز منتشر کرده با جزئیات بیشتری به این موضوع پرداخته شده است، اما به نظر نمی‌رسد اطلاع داشتن از این جزئیات برای بازی‌کنندگان ضروری باشد.

صفحه‌ی ویکتوری رویال تغییر خواهد کرد

یکی دیگر از پنج تغییر مهم بازی فورتنایت تغییر کردن صفحه‌ی ویکتوری رویال است که قرار است به تجربه‌ای خاطره‌انگیز تبدیل شود. تیم سازنده‌ی فورتنایت در این باره اعلام کرده است که آن‌ها می‌خواهند شادی‌های بعد از پیروزی بتل رویال را به چیزی رغبت‌انگیزتر تبدیل کنند و این تجربه را تغییر دهند.

اگر شما هم در آپدیت جدید از ندیدن صفحه‌ی ویکتوری بازی خسته شده‌اید، باید یک آپدیت دیگر دوام بیاورید تا اپیک از صفحه‌ی جدید خود رونمایی کند.

سیستم ریپلی حتا از این هم بهتر می‌شود

سیستم ریپلی بازی در حال حاضر به اندازه‌ی کافی فوق‌العاده است، اما اپیک گیمز اعلام کرده که برنامه دارد این بخش از بازی را حتا از چیزی که هست بهتر کند و این تغییرات را در E3 2018 به نمایش بگذارد.

اپیک اعلام کرده است که قابلیت‌های جدیدی برای دوربین بازی در نظر گرفته که به واسطه‌ی آن‌ها می‌توانید دوربین را در هر نقطه‌ای که می‌خواهید قرار داده و دور سوژه بگردانید. بدین صورت می‌توانید به جای تمرکز بر روی یک بازیکن روی گروهی از بازیکنان تمرکز کنید و دوربین بازی به صورت کاملا خودکار درگیری را دنبال کند.

همچنین تیم سازنده‌ی بازی اعلام کرده است که زاویه‌ی دید نقشه را در ریپلی‌ها تغییر داده است تا به کارایی این بخش و لیست بازی‌کنان اضافه کند.

این همه‌ی ماجرا نیست

با این‌که این‌ها پنج تغییر مهم بازی فورتنایت بودند که در به‌روزرسانی‌های بعدی به نحوی از انحاء به آن اضافه می‌شوند، اما همه‌ی تغییرات بازی نبودند. به عنوان مثال می‌شود به اضافه شدن جت‌پک‌ها به بازی در نسخه‌ی کنسولی اشاره کرد. همچنین اپیک اشاره کرده که به دلیل استقبال بازی‌کنندگان از حالت 50 در برابر 50 یک حالت پر تعدادتر را به بازی اضافه خواهد کرد که بر خلاف حالت 50 نفری که برای زمان محدودی در بازی بود، قرار است دائمی باشد.

بازی فورتنایت در حال تغییر و گسترش است. با توجه به افزایش قابل توجه محبوبیت و تعداد بازی‌کنندگان این بازی که منجر به ورود دیگر بازی‌‌ها به عرصه‌ی ساخت بازی‌های بتل رویال شده است، آینده‌ی روشنی برای فورتنایت و بازی‌کنندگان آن متصور می‌شویم.

 

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.