Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فروش فیلم Solo: A Star Wars Story ضعیف‌تر از انتظارات بوده است

0

فروش فیلم Solo: A Star Wars Story در آغاز اکرانش طی تعطیلات روز یادبود با مشکل مواجه شده است. این فیلم عملکردی ضعیف‌تر از آن‌چه که برایش پیش‌بینی می‌شده داشته و میزان فروش حدودی سه‌روزه‌ی آن 83.3 میلیون دلار بوده و تخمین زده می‌شود که آمار چهارروزه‌ی آن نیز 101 میلیون دلار شود. این ارقام حتی از پیش‌بینی‌هایی که این هفته صورت گرفته بود نیز بدتر است.

برای تماشای تریلر‌های اول و دوم این فیلم، به لینک‌های مربوطه مراجعه کنید.

شرایط این فیلم در دیگر نقاط دنیا بدتر هم می‌شود. فیلم Solo در تمامی بازار‌های سنمایی بزرگ، به‌جز ژاپن، به نمایش درآمده است. این فیلم که در همین ماه در جشنواره‌ی فیلم کن نیز حضور داشت، تنها 65 میلیون دلار فروش جهانی داشته که 10 میلیون دلار آن متعلق به بازار چین بوده است. میزان حداکثری فروش جهانی در حدود 148 میلیون دلار است و این در حالی است که بسیاری گمان می‌کردند این رقم تا 300 میلیون دلار هم خواهد رفت. این تصور با توجه به این موضوع که فیلم‌های جنگ ستارگان هیچ‌گاه تجربه‌ی بین‌المللی خارق‌العاده‌ای نداشته‌اند دور از انتظار به نظر می‌رسید.

آمار فروش فیلم Solo: A Star Wars Story بسیارضعیف‌تر از دیگر فیلم مستقل این مجموعه، یعنی Rogue One: A Star Wars Story محصول سال 2016 است که توانسته بود در آمریکای شمالی اکرانی 155 میلیون دلاری داشته باشد. فیلم Solo در حدود پنج ماه پس از اکران فیلم Star Wars: The Last Jedi اکران شده است و این احتمال وجود دارد که بینندگان خسته شده باشند. عملکرد این فیلم مطمئنا روی تصمیمات لوکاس‌فیلم و دیزنی برای بازبینی استراتژی‌هایشان درخصوص دیگر فیلم‌های فرنچایز تاثیر خواهد گذاشت.

سه فیلم قبل از Solo با هیچ رقیبی در زمان اکران خود مواجه نبوده‌اند اما فیلم Solo: A Star Wars Story با فیلم ددپول 2 رودرروست که یک هفته‌ی پیش اکران شد و تخمین زده می‌شود که برای این چهار روز، 53.5 میلیون دلار فروش داشته باشد.

فرنچایز جنگ ستارگان پس از یک مدت طولانی با فیلم Star Wars: Episode VII – Force Awakens به سینماها بازگشت و توانست در دسامبر سال 2015 اکران خود را با فروش 248 میلیون دلاری آغاز کند. به دنبال این فیلم Rogue One منتشر شد و فیلم Last Jedi نیز توانست با 220 میلیون دلار اکران خود را آغاز کند.

منبع hollywoodreporter

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.