Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی State of Decay 2 در دو روز اول یک میلیون بازی‌کننده داشته است

0

مدت زیادی از انتشار بازی State of Decay 2 نمی‌گذرد که اعلام شده این بازی در روزهای ابتدایی عرضه، روزهای موفقیت آمیز و پر بازی‌کننده‌ای را تجربه کرده است.

بعد از عرضه در تاریخ 22 مه امسال، و فقط در فرصتی دو روزه، این بازی موفق شده به تعداد یک میلیون بازی‌کننده برسد و از این حیث رکورددار شود. دنباله‌ی بازی State of Decay که اتفاقا از نظر منتقدین عنوان درخشانی محسوب نمی‌شود، به ظاهر توانسته در بازار و جذب مخاطب موفق عمل کند. با توجه به برنامه‌های تبلیغاتی بازی و نشانه‌های آن قبل از انتشار که گوشه‌ای از آن را در پیش‌نمایش گیم‌نیوز خوانده‌اید، این موضوع چندان غافل‌گیر کننده هم به نظر نمی‌رسد.

آمار شش میلیون ساعت بازی در روزهای ابتدایی عرضه‌ برای بازی State of Decay 2 به ثبت رسیده است. به علاوه، بیش از 3.5 میلیون ساعت گیم‌پلی بازی در سرویس‌هایی از جمله توئیچ، میکسر و یوتوب تماشا شده‌اند.

مایکروسافت اعلام کرده که در این مدت، 675 میلیون زامبی کشته شده‌اند، 6 میلیون آتش‌بازی به راه انداخته شده و 6 میلیون بسته‌ی تغذیه در بازی مصرف شده است. آمار منتشر شده توسط مایکروسافت همچنین اعلام می‌کند که 2 میلیون کتابچه در بازی خوانده شده‌اند و یک بازی‌کننده به طور میانگین توانسته سه روز در بازی دوام بیاورد.

بازی State of Decay 2 برای پلتفرم‌های مایکروسافت یعنی ویندوز 10 و ایکس باکس وان عرضه شده و علاقه‌مندان به بازی‌های بقا در سرزمین‌ زامبی‌ها می‌توانند این بازی را تهیه کنند. اگر می‌خواهید بازی را برای رایانه‌ی شخصی خود تهیه کنید، بهتر است مشخصات سیستم مورد نیاز و پیشنهادی برای اجرای بازی State of Decay 2 را در گیم‌نیوز مرور کنید تا مطمئن شوید سیستم شما قادر به اجرای این بازی هست. اگرچه با توجه به نمرات ضعیف این عنوان، این کار خیلی هم پیشنهاد نمی‌شود، برای این‌که بفهمید با چه چیزی طرف هستید، بد نیست پیش‌نمایش بازی را در گیم‌نیوز بخوانید.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.