Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: بازی Fallout 76 با انتشار یک تریلر کوتاه رسما معرفی شد

بتسدا بازی‌کنندگان را به سرزمین‌های متروکه برمی‌گرداند. در حالی که کم‌تر از ده روز به آغاز E3 2018 باقی مانده است، این شرکت بازی‌سازی از بازی جدید مجموعه‌ی «فال‌اوت» با نام Fallout 76 رونمایی کرد و اعلام کرد که اطلاعات بیشتر از این بازی را در کنفرانس خبری خود در E3 امسال در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. بتسدا همچنین یک تریلر کوتاه از بازی Fallout 76 منتشر کرده است.

اطلاعات زیادی از این بازی در حال حاضر در دست نیست، اما می‌دانیم که این بازی برای انتشار بر روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی در نظر گرفته شده است و با توجه به این‌که بتسدا از جمله ناشرانی است که نینتندو سوییچ را نیز به عنوان یک پلتفرم اصلی برای انتشار بازی‌های خود انتخاب کرده است، این بازی احتمالا برای این کنسول نیز عرضه خواهد شد.

بازی را استودیوی Bethesda Game Studios می‌سازد. استودیویی که مسئول ساخت بازی‌های فوق‌العاده‌ای مثل اسکایریم و فال‌اوت 4 نیز بوده است و نشان داده که در ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی تبحر دارد. بتسدا خبر رونمایی از این بازی را ابتدا به واسطه‌ی یک توئیت ارسال و یک صفحه‌ی استریم در توئیچ تبلیغ کرد. صفحه‌ی توئیچ فقط یک مجسمه‌ی والت‌بوی روبروی یک صفحه‌ی تلویزیون را نشان می‌داد و بیش از 140 هزار بازدید کننده داشت.

برخی از سایت‌های خبری ادعا کرده‌اند که بازی Fallout 76 یک عنوان نقش آفرینی آنلاین است. چیزی شبیه به Elder Scrolls Online که گرچه مورد قبول واقع شد، ضعف‌ها و نارسایی‌های بی‌شماری داشت که به نظر می‌رسد بتسدا می‌خواهد آن‌ها را در بازی جدید مجموعه‌ی فال‌اوت به دست فراموشی بسپارد.

این تنها بازی استودیوی بتسدا نیست که پیش از E3 2018 رونمایی می‌شود. با معرفی بازی RAGE 2 این استودیو ما را مجاب کرده که به دقت خبرهای آن را در E3 دنبال کنیم و چهار چشمی مراقبش باشیم. بازی RAGE 2 نیز با عرضه‌ی یک تریلر از گیم‌پلی رونمایی شد.

کنفرانس شرکت بتسدا دوشنبه 21 خرداد ساعت 6 بامداد به وقت ایران آغاز می‌شود.

منبع theverge

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.