Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: چرا تبر کریتوس در God of War قدرتمند به نظر می‌رسد؟

مجتبی عبدالهی در نقد بازی God of War یادآور می‌شود که اگرچه حس و حال بازی کردن با زنجیرهای آشوب کریتوس، سلاح همیشگی‌اش جذاب، سریع و دلچسب است، تبر لویاتان او نه در قدرت و نه در کیفیت ضربات چیزی کم ندارد و بازی با آن بسیار لذت‌بخش است. تبری که به کریتوس به ارث رسیده و بازی کردن با آن اتفاق جدید بزرگی است که برای خدای جنگ افتاده است. اگر می‌خواهید بدانید چرا تبر کریتوس در God of War این‌قدر قدرتمند است، باید این ویدئو را تماشا کنید.

کوری بارلوگ نه تنها در مورد این‌که پدر شدنش به شکل‌گیری متفاوت رابطه‌ی کریتوس و پسرش آتریوس در بازی کمک کرده حرف زد، بلکه در مورد این‌که چرا تبر لویاتان این‌قدر قدرتمند است و ما احساس خوبی از بازی‌کردن با آن داریم نیز توضیح داده است.

حقیقتا این‌که چرا تبر کریتوس در God of War این‌قدر قدرتمند به نظر می‌رسد، کارامد و فوق‌العاده سنگین است، یک پازل چند تکه است. در ویدئویی که تماشا می‌کنید (با زیرنویس انگلیسی) می‌توانید بفهمید که در ساخت بازی چه پروسه‌ای طی شده تا این تبر به این میزان از مقبولیت و محبوبیت برسد.

اگر تماشای این ویدئو را پسندیده‌اید باید منتظر قسمت‌های بیشتری از این دست ویدئوها در مورد بازی فوق‌العاده‌ی God of War باشید. همچنین اگر همچنان با این بازی درگیر هستید و می‌خواهید همه‌ی آن‌چه در آن جای گرفته را تجربه کنید، بهتر است سری به بخش آموزش گیم‌نیوز بزنید و مطالب راهنمایی و آموزش این بازی را مطالعه کنید.

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.