Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه ژوئن ۲۰۱۸ مشخص شدند

سونی طبق روال هر ماه از بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه ژوئن 2018 رونمایی کرد. این ماه که آغاز تابستان محسوب می‌شود بازی‌های جذابی در اختیار کاربران سرویس پلاس شبکه‌ی پلی‌استیشن قرار می‌گیرد. بازی‌ها از پنجم ماه ژوئن در فروشگاه پلی استیشن برای استفاده‌ی کاربران قرار می‌گیرد. ویدئوهای معرفی این بازی‌ها را می‌توانید در بالای این مطلب تماشا کنید. نگران نباشید، وقت زیادی از شما نمی‌گیرد!

اولین بازی این لیست که سونی آن را به رایگان در اختیار کاربران پلی استیشن پلاس قرار می‌دهد، XCOM 2 است. دنباله‌ی بازی تحسین شده‌ی XCOM که یک بازی استراتژی همزمان با مکانیسم‌های نقش‌آفرینی و مدیریت منابع است برای کاربران کنسول پلی استیشن 4 در نظر گرفته شده است.

بازی Trials Fusion دیگر بازی است که برای کاربران پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. این بازی را نیز دارندگان اشتراک سرویس پلاس شبکه‌ی پلی‌استیشن می‌توانند در ماه ژوئن به رایگان دریافت کنند.

همچنین در لیست بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه ژوئن 2018 برای دارندگان کنسول پلی استیشن 3 بازی Ghost Recon Future Soldier دیده می‌شود. این بازی تیراندازی تاکتیکال یکی از عناوین موفق این مجموعه محسوب می‌شود. بازی Zombie Driver HD نسخه‌ی کامل نیز برای کاربران پلی استیشن 3 در نظر گرفته شده است.

سونی این ماه در میان بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه ژوئن 2018 عنوان Squares را برای کنسول دستی ویتا در نظر گرفته است. همچنین بازی Atomic Ninjas نیز برای این کنسول دستی به رایگان عرضه می‌شود.

همه‌ی عناوین این لیست را دارندگان اشتراک پلاس شبکه‌ی پلی‌استیشن می‌توانند از تاریخ 5 ژوئن مصادف با 15 خرداد به صورت رایگان از فروشگاه سونی دریافت کنند. مثل همیشه از جمله امکاناتی که اشتراک پلاس در اختیار کاربران قرار می‌دهد، امکان بازی آنلاین در کنسول‌های پلی‌استیشن است.

با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.