Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بعد از لیگ قهرمانان اروپا PES 2019 یکی دیگر از حامیان مهم خود را از دست داد

0

شرکت کونامی ظاهرا امسال با مشکلات بی پایانی برای تبدیل کردن PES 2019 به چیزی که طرفداران انتظار دارند مواجه است. این شرکت که هر سال برای کم نیاوردن در مقابل رقیب قدرتمند خود یعنی FIFA با قراردادهای انحصاری با باشگاه‌های مطرح فوتبال وارد گود می‌شود، حالا بعد از از دست دادن حقوق رسمی لیگ قهرمانان اروپا PES 2019 را از حمایت باشگاه دورتموند آلمان هم ناامید کرده است.

کونامی معتقد است که این باشگاه فوتبال، قرارداد خود با این شرکت را پیش از زمان مورد توافق به اتمام رسانده است. دورتموند قرار بوده تا سال 2020 طبق این قرارداد به طور رسمی و کامل در بازی PES حضور داشته باشد. کونامی به دلیل بورسیا دورتموند برای به پایان رساندن این قرارداد اشاره‌ای نکرد.

با این‌که این تیم در تصاویر تبلیغاتی و اولین تریلر منتشر شده از بازی PES 2019 حضور داشت، کونامی تصریح کرده است که حضور آن به طور رسمی در این بازی منتفی است.

بورسیا دورتموند تنها تیم بوندسلیگای آلمان بود که در PES 2018 به طور رسمی و با نام و پرچم خودش حضور داشت. طرفداران بازی PES می‌دانند که کونامی هیچ‌گاه موفق نشده تمام تیم‌ها را به طور رسمی به بازی خود اضافه کند. سال گذشته نیز، تیم بارسلونا از لیگای اسپانیا در این بازی حضور داشت و به غیر از چند تیم دیگر از سری آ ایتالیا و انگلیس، اکثر تیم‌ها با نامی متفاوت و پرچمی ساخته‌ی کونامی در بازی گنجانده شده بودند.

گفتنی است که با به پایان رسیدن قرارداد ده ساله‌ی یوفا و کونامی، خبری از لیگ قهرمانان اروپا PES 2019 نیست و این بازی این برتری را نیز امسال به رقیب خود یعنی بازی فیفا واگذار کرده است. اگرچه الکترونیک آرتز در تایید یا رد خبر اضافه شدن حالت رسمی لیگ قهرمانان اروپا به FIFA 19 سکوت کرده است،‌ به نظر می‌رسد این اتفاق رخ دهد و سال آینده شاهد حالت رسمی چمپیونز لیگ در بازی فیفا باشیم. احتمالا الکترونیک آرتز در E3 2018 این خبر را رسما اعلام کند.

PES 2019 در ماه آگوست برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه می‌شود.

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.