Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ثبت دامنه‌ی Devil May Cry 5 و قوت‌گرفتن شایعه رونمایی از بازی در E3 2018

0

هیدکی ایتسونو، عید سال نوی میلادی گذشته به خاطر این‌که نتوانسته بود بازی بعدی خود را در 2017 منتشر کند از طرفداران عذرخواهی کرد، اما گفت که پروژه‌ی اخیرش مراحل ساخت را به خوبی سپری می‌کند و در اوج قرار دارد. با توجه به این‌که او کارگردان بازی‌های Devil May Cry 2، 3 و 4 بوده است، طبیعی است که احتمال بدهیم از بازی Devil May Cry 5 حرف می‌زند.

اخیرا دامنه‌ی اینترنتی DevilMayCry5.com توسط یک شرکت ناشناس ژاپنی به ثبت رسیده است. این طور که پیداست در روز 17 مه 2018 شرکت Onamae این دامنه را به ثبت رسانده است و با این‌که این موضوع چیزی را تایید نمی‌کند، بسیار شبیه به رفتار «کپکام» در بدو رونمایی از بازی‌های دیگر خود مثل Monsterhunterworld.com و Residentevil7.com است!

به گزارش جماتسو، ظاهرا دامنه‌های DevilMayCry6 تا 9 نیز توسط همین شرکت ثبت شده‌اند.

در تاریخ 22 آوریل 2018 دامنه‌ی اینترنتی Residentevil2.com نیز به‌روزرسانی شده است. کپکام از سال 1997 یعنی هنگام عرضه‌ی بازی رزیدنت اویل 2، این دامنه‌ی اینترنتی را در اختیار داشت. این شرکت ژاپنی در این باره هنوز صحبتی نکرده است.

با توجه به این‌که E3 در پیش است، شرکت ژاپنی فرصت بسیار خوبی برای رونمایی از بازی بعدی مجموعه‌ی بسیار محبوب و دوست داشتنی خود یعنی Devil May Cry 5 دارد. به علاوه احتمال رونمایی از بازسازی بازی Resident Evil 2 نیز وجود دارد. چه فرصتی بهتر از E3 2018 در لس آنجلس؟ جایی که همه‌ی چشم‌ها منتظر یک تیزر کوتاه از DMC 5 هستند!

در ایام نمایشگاه E3 2018 با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع pcgamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.