Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سونی تا پیش از کنفرانس E3 2018 بازی‌های جدید پلی استیشن ۴ را رونمایی می‌کند

0

E3 2018 کمتر از یک هفته‌ی دیگر رسما شروع می‌شود، و سونی که آخرین کنفرانس را در این رویداد برگزار می‌کند، این هفته رسما اعلام کرده که برای طرفداران خود تا پیش از کنفرانس خبری در E3 2018 برنامه‌های زیادی دارد. سونی در وبلاگ پلی‌استیشن اعلام کرده که تا قبل از E3 2018 بازی‌های جدید پلی استیشن 4 را رونمایی می‌کند.

کنفرانس سونی روز سه‌شنبه 22 خرداد برگزار می‌شود و سونی اعلام کرده که از فردا تا این روز، هر روز خبری منتشر می‌کند. این شرکت اعلام کرده که برنامه دارد از سه بازی جدید رونمایی کند، تاریخ انتشار یکی از بازی‌های معرفی شده‌ی خود را اعلام کند (که به نظر می‌رسد یکی از انحصاری‌های پلی استیشن 4 باشد – احتمالا The Last of Us Part 2) و جزئیاتی از یک بازی بسیار مورد انتظار برای واقعیت مجازی پلی استیشن را مشخص کند. پنج خبر در پنج روزِ مانده تا کنفرانس خبری سونی!

این‌که حدس بزنیم این بازی‌های جدید که سونی از رونمایی از آن‌ها حرف می‌زند چه بازی‌هایی هستند، اندکی مشکل به نظر می‌رسد. در حال حاضر، استودیوهای اصلی شرکت سونی مشغول توسعه‌ی بازی‌های مشخصی برای کنسول پلی استیشن 4 هستند.

Bend Studio مشغول کار بر روی بازی Days Gone است که اخیرا اطلاعات زیادی از آن منتشر شد. استودیوی ژاپن سونی بنا بر گزارشات بر روی Astro Bot: Rescue Mission کار می‌کند. استودیوی لندن سونی، مشغول ساخت Blood & Truth است، مدیال مولکول بر روی بازی Dreams کار می‌کند، ناتی‌داگ مشغول ساخت The Last of Us Part II است و استودیوی ساکر پانچ بازی Ghost of Tsushima را می‌سازد.

با این‌حال در چند سال اخیر، سونی استودیوهای بازی‌سازی جدیدی را نیز تاسیس کرده یا به کار گرفته است. PixelOpus در سال 2014 تاسیس شده است، استودیوی منچستر سونی در سال 2015، ForwardWorks در سال 2016 و San Mateo Studio نیز در همین سال توسط سونی تاسیس شدند.

به غیر از استودیوی پیکسل‌اوپس، که مشغول ساخت Concrete Genie است تا در سال 2018 به بازار عرضه کند، خبری از بازی‌های در دست ساخت دیگر استودیوهای نام‌برده نیست.

ممکن است سونی تا پیش از E3 2018 بازی‌های جدید پلی استیشن 4 را در حالی رونمایی کند که استودیوهای مذکور در این سال‌ها در سکوت خبری مشغول ساخت آن‌ها بوده‌اند.

منتظر رونمایی‌های سونی و اخبار این شرکت برای بازی‌های پلی استیشن 4 در روزهای آتی و در نهایت، نمایش این شرکت در کنفرانس خود در E3 2018 هستیم. با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.