Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همزمان با E3 2018 تنها با یک دلار صاحب اشتراک طلایی ایکس باکس لایو شوید

0

کنسول ایکس باکس وان ایکس اولین تخفیف و کاهش قیمت خود را در طول نمایشگاه E3 2018 تجربه خواهد کرد. مایکروسافت اعلام کرد که طی دو هفته‌ای که E3 امسال در حال برگزاری است (دهم تا بیست و سوم ژوئن)، قیمت مدل‌های مختلف کنسول ایکس باکس وان با 50 دلار تخفیف همراه خواهد بود. به این صورت، کنسول جدید مایکروسافت، ایکس باکس وان ایکس با قیمت 450 دلار عرضه خواهد شد. مایکروسافت همچنین برای کسانی که هنوز عضو اشتراک طلایی ایکس باکس لایو نیستند نیز تخفیف خوبی در نظر گرفته است. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

همچنین مدل 500 گیگابایتی ایکس باکس وان اس، با قیمت 200 دلار و مدل یک ترابایتی آن با قیمت 250 دلار قابل تهیه است.

 اشتراک طلایی ایکس باکس لایو

با این حال اگر تاکنون یکی از کنسول‌های مایکروسافت را خریداری کرده‌اید، این شرکت همچنان پبشنهاد خوبی برایتان تدارک دیده است. در این مدت می‌توانید اشتراک یک ماهه‌ی سرویس‌های Xbox Live Gold یا Xbox Game Pass را با قیمت فقط 1 دلار تهیه کنید!

این را هم در نظر بگیرید که مایکروسافت تعداد زیادی تخفیف و فروش ویژه نیز از جمله تخفیف‌های خوبی برای بازی‌هایی مثل Sea of Thieves، PUBG و Monster Hunter: World  برای طرفداران ایکس باکس تدارک دیده است.

یک تخفیف 10 دلاری نیز برای کنترلرهای استاندارد ایکس باکس در نظر گرفته شده است. لیست کامل تخفیف‌ها را می‌توانید در فروشگاه اختصاصی ایکس باکس مشاهده کنید.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.